تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰
بخش رادیو تئاتر سی ودومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روز جاری پنجشنبه با اجرای سه نمایش به کار خود پایان می دهد.
تدبیر24: تماشاخانه سه نقطه امروز 10 بهمن ماه میزبان سه نمایش لعبت باز، سیر و درتاریکی می شود.

نمایش لعبت باز به نویسندگی و کارگردانی مهدی شهداد و با تهیه کنندگی زهرا فدایی در ساعت 16 روی صحنه رفت و دراین نمایش بازیگرانی همچون محسن دلیران و ویکتوریا براری به ایفای نقش پرداختند.

نمایش سیر نوشته پیام سعیدی که با کارگردانی مریم زارعی و تهیه کنندگی میثم حاجی علیخانی در ساعت 16:30 اجرا شد.

سومین نمایش رادیویی روز پنجشنبه آخرین اجرای نمایش رادیویی در جشنواره سی و دوم تئاتر فجر است، نمایش در تاریکی به نویسندگی علی جولایی و تهیه کنندگی ژاله محمدعلی است که بازیگر نقش اول مرد آن نورالدین جوادیان و بازیگر نقش اول زن آن سعیده فرضی هستند.

بخش رادیو تئاتر سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام کرد که این نمایش که هفته گذشته با استقبال خوب تماشاگران و علاقه مندان نمایش های رادیویی برگزار شد، میزبان هنرمندان شناخته شده کشور از جمله شبنم قلی خانی، فرهاد قائمیان، ناصر آقایی، عزت الله رمضانی فر، نصرالله قادری، رضا بنفشه خواه، فریدون محرابی و حنانه شهشهانی بود.

سی ودومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با دبیری قادر آشنا روز شنبه 12 بهمن ماه با برپایی مراسم اختتامیه در تالار وحدت و معرفی برترین های جشنواره در بخش های مسابقه بین الملل، مسابقه مرور تئاتر ایران، مسابقه تازه های تئاتر ایران، رادیو تئاتر، نمایش های خیابانی، پوستر و عکس های تئاتر به کار خود پایان می دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها