تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
علیرضا قربانی روز دوشنبه -14 بهمن ماه- در شهر آمل به صحنه می رود.
تدبیر24: این اجرا در سالن اریکه آریایی شهر آمل برگزار خواهد شد و علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایران با همراهی گروه آهنگ اشتیاق به اجرای قطعات ماندگارش از جمله شب دهم٬ مدار صفر درجه و ارغوان می پردازد.

در این کنسرت آثاری از فرهاد فخرالدینی، فردین خلعتبری، رهی معیری، استاد تجویدی، استاد خالقی، فریدون مشیری، همایون خرم و افشین یداللهی اجرا می شود.

قربانی این کنسرت را اواخر دی ماه سال جاری در برج ملاد تهران به روی صحنه برده بود.



** سالنامه کتاب موسیقی 1393 منتشر می شود

سالنامه موسیقی 1393 تالیف حمیدرضا عاطفی 15 بهمن ماه جاری منتشر می شود.

این سالنامه که کتابی پژوهشی و مصور محسوب می شود از آمار، اطلاعات، مستندات و عکس های مرتبطی در زمینه موسیقی برخوردار است.

کتاب موسیقی 1393 با همکاری یک تیم پژوهشی تهیه شده و بخش های متنوعی را در حوزه های مختلف موسیقی سنتی، نواحی، کلاسیک و پاپ در برگرفته است.

از ویژگی های این سالنامه و کتاب موسیقی می توان به درج تصاویر صدها هنرمند و موسیقیدان یک قرن گذشته به انضمام تاریخ تولد و درگذشت دقیق آنها، ارائه اطلاعات آماری و همچنین گزارش تصویری اتفاقات مهم موسیقایی دو سال اخیر، ارائه اطلاعات مربوط به شرکت ها، گروه ها، سایت ها، وبلاگ ها، موسسات و ... که در زمینه موسیقی فعالیت می کنند اشاره کرد.

علاوه بر اطلاعات ذکر شده، اسامی مسوولان و هنرمندلن انجمن موسیقی شهرهای مختلف و نیز انتشار صدها عکس منحصر به فرد تاریخی از موسیقیدان ها و برخی کنسرت های مهم از دیگر ویژگی های این سالنامه است.

همچنین پاسخ بزرگان موسیقی به یک سوال کلیدی در خصوص نسل نو و فعالان جوان حوزه موسیقی تحت عنوان رهنمود از دیگر بخش های این سالنامه است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها