تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
وزیر خارجه کشورمان نقض حقوق بشر رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی را غیر قابل قبول دانست و اعلام کرد ایران می خواهد به شکاف بی اعتمادی با غرب پایان دهد.
تدبیر24: "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با شبکه تلویزیونی "فونیکس" اظهار داشت هولوکاست یک تراژدی وحشتناک بود که هرگز نباید دوباره اتفاق بیافتد.

محمد جواد ظریف در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد که ما هیچ اقدامی علیه یهودیان انجام نمی دهیم و احترام زیادی در داخل و خارج از ایران برای آن ها قائلیم. ما ازطرف هیچ کس احساس تهدید نمی کنیم.

وی در این گفتگو همچنین از نقض حقوق بشر رژیم صهیونیستی شدیدا انتقاد کرده و اظهار داشت که نقض حقوق بشر اسرائیل غیر قابل تحمل و پذیرفتنی نیست. حقوق ملت فلسطین از شصت سال پیش نقض می شود. کشور ما نمی تواند این مسئله را قبول کند که برخی کشورها از اقدامات غیر قانونی برای تهدید دیگران استفاده می کنند.

وی همچنین به مسئله هسته ای ایران اشاره کرده و اظهار داشت که کشورش می خواهد به این شکاف بی اعتمادی با غرب پایان دهد. وی همچنین گفت: ما می خواهیم به دور باطل خاتمه دهیم و از همه راه ها استفاده کنیم تا بار دیگر اعتمادسازی کنیم. بالاخره امنیت دیگران همچنین امنیت ما است.

ظریف همچنین بر حق کشورش در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای تاکید کرده و تاکید کرد که این تنها در سایه یک راه حل اجماع و توافقی به دست می آید. ما این مسئله را که به ما دستور داده و امر و نهی شود را نمی پذیریم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها