تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۶۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
رویانیان افشاگری کرد؟! / تلفن، خانه و زن و بچه ما تحت کنترل می شود
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هر کاری که من کردم فتح‌الله‌زاده از دوران بچگی انجام داده است.

جام ورزشی، محمد رویانیان در حاشیه نشست اتحادیه باشگاه‌ها درباره حق پخش تلویزیونی باشگاه‌ها گفت: باید بپذیریم فوتبال ما درآمدزایی ندارد و صرفا هزینه است. در لیگ ایران یک باشگاه خصوصی داریم که برای خودش تصمیم می‌گیرد و خرج می‌کند. از شخصی که این باشگاه را تحویل گرفته پرسیدم شما چطور درآمدزایی می‌کنید؟ او گفت من پول دارم و سالی 17 میلیارد خرج می‌کنم اما این پول بازگشتی ندارد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به یک کارخانه‌ مادر در کشور، عنوان کرد: با مدرک ثابت می‌کنم این کارخانه در یک سال 10 هزار میلیارد محصول به مردم فروخته اما ترازش 10 میلیارد کسری داشته است که یک درصد آن 100 میلیون می‌شود. باشگاهی از این کارخانه استفاده می‌کرد اما موفق نبود.

 

رویانیان با بیان اینکه هزینه‌های فوتبال برگشتی ندارد ادامه داد: ما و استقلال تیم‌های دولتی هستیم که به ما اتهام زده شده است، کسی مثل عابدینی که از مالکان ، سهام داران و بزرگ ما است به من اتهام زده است (در این لحظه عابدینی به رویانیان گفت: کدام اتهام؟

 

وی تصریح کرد: پشت صحنه بعضی چیزها را نمی‌توانم بگویم. می‌گویند رویانیان از کجا این‌ همه پول آورده است؟ مگر می‌شود با این ریش و تشکیلات که هزار نهاد اطلاعاتی که ما را تحت نظر دارند پول نامشروع بیاوریم؟ آقای زینی‌زاده می‌داند من چه می‌گویم، به خدا تلفن، خانه و زن و بچه ما تحت کنترل است.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: مسئله این است که دولت به پرسپولیس 2.5 میلیارد پول داده است. شاید خوششان نیاید اما من با احتیاط می‌گویم 25 میلیارد تومان خرج می‌کنم، در واقع در این 2 سال 40،50 میلیارد خرج کردم که از این مقدار مثلا 2.5 میلیارد بدهکار هستم.

 

رویانیان خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویند از کجا پول آوردم باید بگویم، دستگاهای نظارتی در باشگاه می‌نشینند و حتی اتاق دارند پس نمی شود از راه غیر قانونی پول در آورد.

 

وی بار دیگر با اشاره به 2.5 میلیاردی که از وزارت ورزش و جوانان گرفته است، گفت: فتح‌االله‌زاده زرنگ بود 4 میلیارد گرفت اما من 2.5 میلیارد گرفتم. دولتی که ادعا می‌کنید صاحب پرسپولیس و استقلال هستید باید بگویم شما صاحب این 2 باشگاه نیستید چون ما درآمدی نداریم. برخی‌ها با پارتی خودشان را در این فوتبال نگه داشتند.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من با عزیز محمدی نزد ضرغامی رفتم که ایشان گفت همین که به شما سالیانه پول می‌دهند خدارا شکر کنید. به ضرغامی گفتم یک شبکه جهانی راه می‌اندازم که او گفت این کار را نکن  چون بقیه کله شدند، من هم پاسخ دادم کله‌تر از این حرف‌ها هستم.

 

وی تاکید کرد: ما می‌توانیم این شبکه را به اتحادیه فوتبال تشکیل بدهیم. هر برنامه‌ای در تلویزیون دو میلیارد و 400 میلیون تومان درآمد دارد، در حالی که همین برنامه شب گذشته دعوای 2 مسلمان ( دایی و کریمی ) را نشان می‌داد و  پایین تصویر دایی، تبلیغ برنج محسن و گلرنگ را نشان می‌داد!

 

رویانیان بار دیگر با اشاره به برنامه 90 خاطرنشان کرد: هفته‌ای 5 میلیون به این برنامه پیامک ارسال می شود که در ماه می‌شود 20 میلیون، می‌گویند از این 20 میلیون 10 میلیون پیامک برگشت داده می‌شود، در واقع این 10 میلیون نیز با تبلیغاتی مثل پارک آبی برمی‌گردد!

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه هر برنامه فردوسی پور 4.5 میلیارد تومان پول دارد، اضافه کرد: اگر فردوسی ادعا می‌کند که این رقم را نمی‌گیرد چرا آن را اعلام نمی‌کند؟ اگر این پول را می‌گیرد چرا صدا و سیما به ما پول نمی‌دهد؟

 

وی با اشاره به امیر عابدینی گفت: شما قبلا استاندار بودید و بقیه نیز مسئولیت‌هایی داشته‌اند، مقام معظم رهبری همه ما را می‌شناسند و بهتر است نزد ایشان برویم تا درباره مشکلات با رهبری صحبت کنیم. چه اشکالی دارد هم تلویزیون بخورد هم ما؟ اگر آنها بلد نیستند بخورند تکلیف ما چه می‌شود؟

 

رویانیان تصریح کرد: اکنون دنبال این هستند که من را بردارند و آدم‌های خودشان را راس کار بگذارند در صورتی که نباید به این فکر باشند و باید باشگاه ثبات داشته باشد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره تبلیغات دور زمین گفت: چه کسی گفته این مسئله وحی منزل است؟ از عزیزمحمدی گله کردم که چرا باید قرارداد 3 ساله امضا شود و چرا تورم هرسال را در نظر نگرفتند؟ با شیرازی رئیس هیئت فوتبال صحبت کردم و گفتم به این قرارداد یک متمم اضافه شود.

 

وی ادامه داد: با عزیزمحمدی نزد تقدس‌نژاد معاون مالی اداری سازمان صداو سیما رفتیم که وی درباره اضافه شدن این متمم اعلام کرد از وزارت اطلاعات می‌ترسد من هم گفتم مگر خلاف است که از آن می‌ترسید؟ خودم پیش وزیر اطلاعات می‌روم و می‌گویم وضعیت به این شکل است.

 

رویانیان اضافه کرد: چهره من مثل گاو پیشانی سفید است ( عابدینی در این لحظه به شوخی گفت؛ رویانیان کاملا فوتبالی شده، هم حرص می‌خورد و هم حرف‌های خوبی می‌زند و هم مثل ما فوتبالی‌ها صحبت می‌کند.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اسم این محل اتحادیه است و همه باید اتحاد داشته باشیم تا بتوانیم حق خود را بگیریم.

 

وی تصریح کرد: صدا و سیما، مانند یک دانشگاه است و بخش های سیاسی و اقتصادی و دیگر بخش ها را هم دارد اما به هر حال ما در ورزش مشکلات خودمان را داریم. اگر از نود انتقاد کنیم این یکی ناراحت می شود و اگر از ورزش و مردم بگوییم آن یکی ناراحت می‌شود.

 

رویانیان گفت: مدیران باشگاه‌ها نمایندگانی را انتخاب کردند تا با مسئولان صدا و سیما درباره حق پخش مذاکره کنند، ما نمی گوییم صدا و سیما حق ما را خورده است بلکه می خواهیم صدا و سیما به ما کمک کند و با آنها شریک شویم. صدا و سیما خودش هم مشکل مالی دارد و تنها می خواهیم اتفاقی بیفتد که باشگاه ها هم منتفع شوند.

 

وی درباره اینکه گفته است یک خیّر شرایط آمدن خلعتبری به پرسپولیس را فراهم می‌کند اظهار داشت: یک خیّر از بخش خصوصی خارج کشور که امکانات زیادی دارد، به عشق ایران این کار را می خواهد انجام دهد. وضعیت خلعتبری امروز یا فردا و زمانی که وقت دیدار با مسئولان عجمان قطعی شود، مشخص خواهد شد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: چرا به من حمله می کنند؟ خلعتبری که هنوز بازیکن پرسپولیس نیست. او بازیکن تیم ملی است و این مسئولان فدراسیون هستند که باید کاری انجام می دادند. ممنوع الخروج می کردند، ممنوع الورود می کردند، برای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه اعتراض ارسال می‌کردند و بیانیه می‌دادند. حالا که کاری نمی کنید حداقل اگر دیگری جلو آمده او را نزنید.

 

رویانیان درباره اینکه بعد از قرار داد پرسپولیس با همراه اول فتح الله زاده اعلام کرده این کار را 10 سال پیش انجام داده اظهار داشت: فتح الله زاده اصلا از بچگی این کارها را انجام داده است. هر کاری که من کردم او از دوران بچگی انجام داده است. ما قراردادی بستیم و محکم پای شرط هایمان ایستاده‌ایم چراکه معتقدیم در این چنین طرحی باید هویت پرسپولیس و استقلال حفظ و خواسته های ما در بخش فنی آنها انجام شود.

 

وی درباره بلیت فروشی الکترونیک ورزشگاه آزادی گفت: این موضوع فعلا انجام می شود اما باید به این نکته توجه کرد که بلیت فروشی وظیفه سازمان لیگ نیست بلکه مسئول آن با باشگاه است. ورزشگاه آزادی فقط برای پرسپولیس و استقلال است و نه نفت، نه راه آهن و نه هیچ باشگاه دیگری حقی نسبت به آن ندارند.

 

رویانیان درباره خرید امتیاز تیم فوتسال تاسیسات دریایی توسط باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز تکلیف این موضوع روشن نشده است.

منبع:تسنیم

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
0
0
این همه خرج کردی چه شد کچا را گرفتی چه گلی به سر ملت زدی چه کار مثبتی برای مردم کردی من که سر پل صزاط منتظرت می مانم
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها