تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۵
معاون حقوقی رئیس جمهور با ابراز امیدواری نسبت به اجرای حقوق شهروندی از اوایل سال آینده، گفت: به زودی جدولی را در سایت معاونت و در کنار سندی که رئیس جمهور دستور تهیه آن را داده اند، قرار خواهیم داد. در این جدول قصد داریم پیشنهادهایی که برای هر ماده از حقوق شهروندی به ما رسیده است را بیان کرده و نحوه اعمال آن را در سند نهایی مشخص کنیم.
تدبیر24: الهام امین زاده در پاسخ به سئوالی در خصوص آخرین اقداماتی که درباره منشور حقوق شهروندی از سوی معاونت حقوقی ریاست جمهوری صورت گرفته است، اظهار کرد: حرف های مردم و پیشنهادات نخبگان، علماء و دانشگاهیان که درباره حقوق شهروندی به معاونت حقوقی ریاست جمهوری رسیده است، هم اکنون در حال بررسی است.

وی افزود: حتی نظرات، تحلیل ها و دغدغه های اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس درباره حقوق شهروندی اخذ شده و در حال بررسی است.

معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: به زودی جدولی را در سایت معاونت و در کنار سندی که رئیس جمهور دستور تهیه آن را داده اند، قرار خواهیم داد. در این جدول قصد داریم پیشنهادهایی که برای هر ماده از حقوق شهروندی به ما رسیده است را بیان کرده و نحوه اعمال آن را در سند نهایی مشخص کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره زمان نهایی شدن سند حقوق شهروندی، ادامه داد: قرار بود در بهمن ماه تکلیف سند حقوق شهروندی مشخص شده و آن را نهایی کنیم، اما با توجه به حجم بالای کار و پیشنهادات بسیاری که برای بخش های مختلف این منشور به دست ما رسیده است، احتمالا تا اواخر اسفند (پایان سال) بتوانیم این منشور را نهایی کنیم.

امین زاده درباره میزان پیشنهاداتی که درباره منشور حقوق شهروندی به معاونت حقوقی ریاست جمهوری رسیده است نیز گفت: بیش از هزار پیشنهاد، تحلیل و نظر درباره بخش های مختلف منشور حقوق شهروندی به دست ما رسیده است که همه آنها بررسی خواهد شد و نسبت به اعمال این نظرات در سند نهایی اقدام خواهیم کرد.

وی یادآوری کرد که هم اکنون یک تیم ۱۰ نفره کار بررسی پیشنهادات و نظرات رسیده به معاونت حقوقی ریاست جمهوری درباره منشور حقوق شهروندی را برعهده دارد و به نظر می رسد که تا پایان سال جاری بتوانیم نسبت به بررسی و اعمال این نظرات در منشور حقوق شهروندی اقدام کنیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور در پاسخ به این سئوال که منشور حقوق شهروندی در راستای تامین حقوق شهروندان از چه زمانی اجرایی خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که از اوائل سال ۱۳۹۳ شاهد اجرای منشور حقوق شهروندی در جامعه باشیم.

وی اضافه کرد: دولت و شخص آقای دکتر روحانی اعتقاد دارند که هم مردم باید نسبت به تمامی حقوق شهروندی خود آگاه باشند و هم انیکه دستگاه ها نسبت به حقوق مردم به صورت تمام و کمال آگاهی یافته و برای ادای آن تلاش کنند.

امین زاده در پاسخ به این سئوال که پس از نهایی شدن منشور حقوق شهروندی، دولت این سند را به صورت لایحه تقدیم مجلس خواهد کرد یا اینکه به مصوبه دولت و به صورت بخشنامه نسبت به ابلاغ آن اقدام خواهد کرد، گفت: پس از جمع بندی نهایی منشور حقوق شهروندی، این سند را به رئیس جمهور جهت تصمیم گیری از سوی ایشان و طی مراحل بعدی تقدیم خواهیم کرد.

وی تاکید کرد که اگر نیاز باشد سند تهیه شده درباره حقوق شهروندی به صورت لایحه تقدیم مجلس شود، نسبت به آن اقدام خواهیم کرد، در غیر اینصورت منشور با مصوبه دولت به صورت بخشنامه ابلاغ خواهد شد. هنوز تصمیم گیری نهایی در این خصوص انجام نشده است. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها