تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷

استقلال بعد از بازي افتضاحي (به تعبير قلعه‌نويي) که مقابل صباي قم انجام داد، سه امتياز را گرفت تا در پايان هفته چهارم خودش را مثل فصل قبل مدعي قهرماني نشان بدهد. آبي‌پوشان تهراني روز پنج‌شنبه بازي آساني مقابل داماش ندارند. اين حريف رشتي هفته گذشته سه امتياز در اهواز مقابل فولاد از دست داده و تاکنون هم بردي در ليگ نداشته است. بنابراين بازيکنان داماش تلاش مي‌کنند تا اولين برد خود را در ليگ برتر سيزدهم دشت کند. فصل گذشته در ديدار اختتاميه ليگ و در شبي که آبي‌پوشان مي‌خواستند مقابل تماشاگران خودي در ورزشگاه آزادي جام قهرماني را بالاي سر ببرند داماش دو بر يک به استقلال را شکست داد. در بازي رفت هم داماش توانست سه امتياز را از استقلال بگيرد و به همين دليل اکنون داماش را خيلي‌ها گربه سياه استقلال مي‌دانند و آبي‌پوشان تهراني هم مي‌خواهند پنج‌شنبه هم سه امتياز اين بازي را و انتقام دو شکست فصل گذشته را از داماش بگيرند.

البته با توجه به انتقادهايي که قلعه‌نويي از شيوه بازي تيمش مقابل صبا انجام داد به احتمال فراوان ترکيب استقلال دچار تغييرات خواهد شد. استقلال با وجود کسر يک امتياز از اين تيم از سوي کميته انضباطي همچنان در رده دوم جدول است و مي‌تواند پنج‌شنبه شب به صدر بيايد و اگر فولاد نتواند سه امتياز را از راه آهن بگيرد در آن‌صورت صدر جدول در پايان هفته پنجم آبي خواهد شد. البته به شرطي که استقلال بتواند از پس گربه سياه‌ بربيايد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها