تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۷۴۷۸
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
در حالی که یوم الله 22بهمن روز همه ملت است اما برخی از لایه های افراطی و خط انحطاط منتسب به جریان اصولگرا با انتشار برخی اخبار حاشیه ای به دنبال ایجاد اختلال در این راهپیمایی مردمی هستند.

تدبیر24: برخی از رسانه های منتسب به جریان اصول گرا به حضور سید محمد خاتمی در این راهپیمایی با جنجال رسانه ایواکنش نشان دادند.

سایت خبری "دی نیوز" نوشت برخی از لایه های پنهان فتنه سبز و برخی از ضد انقلاب های خارج نشین با ایجاد برنامه های سنگین، قصد شرکت و رخ نمایی در راهپیمایی 22بهمن را دارند.

همچنین سایت مشرق با ابراز نگرانی از حضور خاتمی در راهپیمایی نوشت برخی افراد با توجه به فضای راهپیمایی 22 بهمن معتقد بودند حضور وی قطعا منجر به سر دادن شعار علیه سران فتنه خواهد شد و با توجه به حضور پر شمار عکاسان و خبرنگاران، این حضور تبدیل به یک رسوایی خواهد شد. یکی از حاضران پیشنهاد داد وی به اتفاق هاشمی رفسنجانی به راهپیمایی بیاید که این پیشنهاد هم به اتفاق آرا رد شد. پیشنهادهای دیگری چون حضور وی همراه با روحانی و یا سید حسن خمینی هم مطرح شد که حاضران در جلسه معتقد بودند به دلیل عدم قبول روحانی و سید حسن خمینی، این پیشنهاد هم باید کنار گذاشته شود. در همین حال و علیرغم هیاهوهایی که این روزها از سوی برخی چهره ها و رسانه ها درباره احتمال کاهش حصر سران فتنه مطرح می شود، پیگیری های مشرق نشان می دهد سیاست و اراده نظام درباره حصر هیچ تغییری نکرده و بانیان فتنه 88 باید تاوان خیانت های خود را پس بدهند.

سایت خبری صراط نیز نوشت؛ خاتمی در راهپیمایی باشد یا نباشد تطهیر نمی‌شود.
این سایت خبری در ادامه نوشت؛ فارغ از موضوع حضور یا عدم حضور خاتمی در راهپیمایی 22 بهمن، تردیدی نیست که این مسئله تفاوتی در ماهیت نقش او در فتنه 88 نخواهد کرد. خاتمی که هنوز به موارد مطرح شده در مورد او در خصوص انتخابات ریاست جمهوری دهم رسیدگی نشده، نه در صورت حضور در راهپیمایی می تواند از آن فرار کند و نه در صورت عدم حضور تغییری در آن ایجاد می شود. خاتمی در راهپیمایی فردا حضور داشته باشد یا نه؛ با عینک باشد یا بی عینک، ناشناس بیاید یا آشکار، "مرگ بر آمریکا بگوید" یا شعار دیگری که مورد پسند اصلاح‌طلبان است(!)، موضوعی نیست که برای مردم حائز اهمیت باشد؛ بلکه آنچه اهمیت دارد روشن شدن موارد تاریک و مبهم مربوط به نقش او در حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری 88 است.

به گزارش گفت و گو نیوز این رسانه ها با نگرانی از حضور سید محمد خاتمی در راهپیمایی سعی در ایجاد هیاهو و هوچی گری دارند و در واقع وحشت خود از محبوبیت خاتمی را اینگونه نمایان کرده اند.

روز 22بهمن متعلق به همه ملت است. به همه کسانی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته اند و همه کسانی که در اعتلای نام ایران تاثیری بسزا داشته اند. هر چند عده ای نوکیسه به بهانه دفاع از ارزشهای انقلاب از آب گل الود ماهی می گیرند که به درست نام کاسبان فتنه بر آنها نهاده شد.

کاسبان فتنه به جای ابراز نگرانی از حضور خاتمی در راهپیمایی بهتر است پاسخ گوی هشت سال جهنمی دولت اصولگرا باشند و بیش از این آب را گل آلود نکنند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۱۷
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
12
7
سلام.به راستی که خیانت گناهی نابخشودنی است باید مراقب بود تاریخ تکرار میشود و چهره واقعی عده ای در فتنه اشکار میشود بعد از ان همه فرصتی که مردم وامام به این اقایان دادندباید می ایستادند امافرار کردند .مردم در حزب نمی گنجند و این نظر عده ای یا گروه اصولگرایان نیست.اما در این شرایط بهتر است به زخم کهنه نمک نزنیم و دو به هم زنی نکنیم ماهم رییس جمهورمان و ایران را دوست داریم اما دوباره اشتباه نمی کنیم.فرصت کافی نبود .....
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
15
6
8سال جهنمی احمق تندرو بفهم چی میگی
مردم با شما منافق پس فطرت و عوامل فتنه در طول تاریخ تسویه می کند و ببین آخر عاقبت خائنین
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
6
7
تاریخ مملو از سرگذشت کسانی است که تاوان خیانتشان رسوایی و بد عاقبتی است
انصارالمهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
14
7
آقای خاتمی ...است از دو جهت : 1 - 8 سال نوکری غرب در عین ریلست جمهوری ، 2 - فتنه علیه نظام اسلامی / تنها راهش مجازات است ..
درود بر خاتمی
|
UNITED STATES
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
2
10
جناب اقای خاتمی 8 سال رییس جمهور بودند و خدماتی فراموش نشدنی انجام دادند خیلی بی معرفتیه اگه بخواییم هرکس دیدش باما فرق میکنه رو تهمت بزنیم. این ها سرمایه های نظام هستند.
اسد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
4
4
انقلاب و 22 بهمن متعلق به یک حزب یا یک گروه خاصی نیست اما جایی برای خائنین هم در آن نیست
ولایت مدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
7
2
بله روز 22بهمن متعلق به همه ملت است و متعلق به کسانی که در سختیها وشادیهای انقلاب سهیم بودن . نه مال کسانی در هشت سال کشته در22بهمن وسایر مراسم انقلاب شرکت نداشتن حالا از سوراخها بیرون آمدن. والا 22بهمن امسال با سالهای گذشته فرقی از نظر 22بهمن بودن ندارد وتا ظهور امام زمان (عجل الله تعالی)ادامه خواهد داشت.لبیک یا خامنه ای
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
2
9
خاتی زنده باد این خواست همه مردم ایران است نه حکومت .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
1
5
با اینکه مخالف خاتمی هستم ولی از این اتفاق خوشحالم چون ما نیاز به وحدت داریم حتی با یکی مثل خاتمی بالاخره وقتی اون بیانیه رو میده میگه بیاین راه پیمایی22 بهمن به نظر من کار ارزشمندی می کنه هر چند که پرونده سیاهی در انتخابات گذشته داره و در اون برهه بین مردم تفرقه انداختند و ایشون سکوت کردند اما من به نوبه خودم حاضرم ببخشم او را ولی فقط بخاطر اتحاد و حفظ نظام نه چیزه دیگه
حجت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
1
9
...ساختگی ... خاتمی مرد بود.چرا خودوتو به اون راه می زنید. چه ...ای راستی راستی خودتون هم باورتون شده؟ از ابتدای ریاست جمهوری اقای هاشمی تا پایان دوره اقای خاتمی یعنی 16سال نون معمولی که شکمت رو سیر میکنه 7.5 تومان افزایش داشت. الان نون خشکه هم بخوای 10 برابر باید پول بدی. چطور روت میشه اینا رو بگی
مونا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
1
4
اصلا می خوام بدونم تو این سی وپنج سال انقلاب از نظر بعضی ها کی خوبه 4 سال اقای موسوی فتنه گر 8 سال اقای رفسنجانی سران فبنه اقای خاتمی فتنه گر 8 سال کذایی هم که احمدی نزاد ... میشه چند سال اقای رجایی هم که شهید شدن وگرنه الان یه انگی هم به ایشان می بستن پس انقلاب کردیم برای حکومت فبنه گرها تو رو خدا اینقدر به ادمها انگ نزنید بدترینچیز نزد خدا تهمت است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
1
3
تدبير ٢٤ ، گفتگو، آخه نگيد هشت سال جهنمي بر مي خورد به برخي از اين كيسه دوزان شبه نظامي ! بر اساس اصل نسبيت بايد قبول كنيم كه همانطور كه يك بخش عمده چند ده ميليوني از قشر متوسط ملت ، معيشت نسبتا سالمشان را از دست دادند در اين هشت سال ،بموازات آن و در خلاف جهت اولي اما ، عده اي حاشيه نشين تنبل و آماده خور به بالا كشانيده شدند تازه اهل نظر گذاشتن داخل اينتر نت هم شده اند!!!
عبدالصمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
1
5
کاش امام زنده بود و به افراطی ها می گفت که راه از چاه کدام است .خاتمی
در قلب ملت ایران استو نیازی به حمایت مسئولین ندارد زیرا حامی ایشان خدا و مردم هستند.
خاتمی حلقه اصلی موفقیت حماسه انتخابات بود که بالاخره عقلا کار را به دست گرفتند و ان حماسه رقم خورد
خاتمی پذیرش جهانی داشته و دارد و این ما هستیم که قدر گوهر ی ندانیم
خاتمی بهترین دولت انقلاب را بنیان گذاشت اما شمایی که منتقد ایشان هستید و از تهمت به ایشان هم ابایی ندارید کمی هم به دست پخت هشت ساله خود نگاه کنید که چپاول شد همه دار وندار مردم
خاتمی الگوی اخلاق زمان ماست و با اخلاق و منش و شیوه برگرفته از اجداد بزرگوارش روز به روز جای بیشتری در قلب دنیا از جمله مردمش باز خواهد کرد.
پاسخ ها
دانشجویی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
شما یا بی سوادی و دانشگاه نرفتی اصلا یا هم زمان این اقا مثل کروبی ....خواب تشریف داشتی وگرنه میدیدی که چطور این اقای مصلح!! خیلی راحت به دانشجویان منتقد گفت : دهنتون رو ببندید تا بیرونتون نکردم
شماها که برای یک خس و خاشاک به یه عده فتنه گر ملحد، پیراهن عثمان چاک می کنید بد نیست که سری هم بزنید به گذشته...
عرفان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
1
5
اکثرکسانی که با آقای خاتمی مخالف هستند در زمان مسئولیت ایشان دستشان از منابع نامشروع کوتاه شده و یا اصولاً هنوز داغ شکست اصولگراها بر پیشانی دارندو نتوانستند چنین محبوبیتی را با همه رسانه هایی که در اختیار دارند بدست بیاورند. اینقدر که با تمامی امکانات دولت قبل و محافل سیاسی بدون ترمز و تابع قدرت هنوز اغنا نشده و به مردم ساده و گاهاً متعصب آدرس غلط میدهند.بیایید روراست باشید مشکل شما با خاتمی شخصی وجناحی است وربطی به ملت و شهدا نداردبگونه ایکه حریم شهدا، ملک مصادره شده جناح اصولگرا است که هر وقت نیاز می بیند بعنوان یک برگ برنده برای خاک کردن حریف از آن سواستفاده جناحی کرده وتمام ارزشهای مملکت را بحساب خود واریز وسایر مشکلات را ناجوانمردانه به دیگرانربط میدهند.باور کنید اگر حتی جنگی رخ دهد مسبب آن راخاتمی دانسته و باز ازاین مردم رنج دیده برای جنگ بهره میگیرند و خودوخانواده شان در یک حالت امن در جبهه اقتصادی ! به باصطلاح به مردم خدمت میکنند!!!
حاج محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
1
کاسب فتنه شما نگارنده مفاله هستید اگر فکر می کنید مردم دوست دار انقلاب دو باره فرصت را به سران فتنه می دهند کور خواندید تاریخ مصرف خاتمی و امثال آن گذشته و دو باره هم اجازه حضور در مناصب دولتی را ندارند .
مانا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
0
ملاک خوب بودن نظر مردم فهیم ایران است که در 24خردادجواب دندانشکن دادند وباز هم در انتخابات آینده تکرار میشودانشااله
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها