تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۷۴۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸
فراخوان ملی برای حضور در جشن انقلاب
از ملت عزیز و بزرگ ایران می‌خواهم که ۲۲ بهمن امسال متفاوت با همه ۲۲ بهمن‌ها باشد. گرچه همه ساله در ۲۲ بهمن، ملت بزرگ ما عظمت و حماسه آفریده‌اند، اما امسال سال دیگری است؛

تدبیر24: تا ساعاتی دیگر جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعیت میلیونی مردم در شهرهای سراسر کشور آغاز می شود و حسن روحانی ، نامزد مورد حمایت جریان اصلاحات و اعتدال اولین سخنرانی خود در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن را در میدان آزادی ایراد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر24 ، از ماه ها قبل، قابل پیش بینی بود که جشن پیروزی انقلاب در سال 92 با شکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد و در این جشن به جای حرکات تفرقه افکنانه تندروهای داخلی که خواسته یا ناخواسته همسو با جریان استکبار به دنبال کاهش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بودند،صدای اتحاد مردم ایران به گوش خواهد رسید. دکتر حسن روحانی ، رییس جمهور کشورمان نیز در آخرین گفت وگوی تلویزیونی خود با مردم ایران که با کارشکنی و تخلف رییس سازمان صدا و سیما همراه بود خواستار حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی این روز عظیم شد تا به نوعی بر پیش بینی های حضور بی سابقه مردم ، مهر تایید زده باشد.

روحانی در این گفت وگو گفت: از ملت عزیز و بزرگ ایران می‌خواهم که ۲۲ بهمن امسال متفاوت با همه ۲۲ بهمن‌ها باشد. گرچه همه ساله در ۲۲ بهمن، ملت بزرگ ما عظمت و حماسه آفریده‌اند، اما امسال سال دیگری است؛ امسال سال حماسه سیاسی است و برای حماسه سیاسی شاید تنها ۲۴ خرداد و آن حماسه بزرگ ملی کافی نباشد. باید آن حماسه به حماسه حضور و فریاد وحدت مردم و اتحاد مردم ضمیمه شود .امسال از همه جناح‌ها، احزاب، اقوام و همه و همه پیر و جوان، زن و مرد، جوانان عزیز، می‌خواهم که در روز ۲۲ بهمن حماسه بزرگ دیگری را بیافرینند. امیدوارم همه شاهد شکوه و عظمت در ۲۲ بهمن امسال باشیم.

مقام معظم رهبری:ملّت ايران باز هم در همه‌ى شهرها بااستحكام مى‌آيند

حضرت آیت الله خامنه ای،مقام معظم رهبری نیز در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش که در روز 18 بهمن ماه امسال برگزار شد، به اشاره به راهپیمایی 22 بهمن امسال، فرمودند: يكى از بخشهاى حرفهاى مسئولان آمريكايى با مسئولين ما، در اظهارات گوناگون اين است كه ما قصد تغيير رژيم ايران را نداريم. اوّلاً دروغ ميگويند؛ اگر بتوانند، لحظه‌اى ترديد نميكنند در اينكه اين اساس را منهدم كنند. ثانياً نميتوانند؛ آن نظامى را دستگاه‌هاى استكبار ميتوانند جابه‌جا كنند كه متّكى به آحاد مردم نباشد. نظام جمهورى اسلامى متّكى به ايمانهاى مردم است، متّكى به محبّتهاى مردم است، متّكى به اراده‌هاى مردم است. كدام انقلاب را شما سراغ داريد كه بعد از ده‌ها سال، با حضور مردم در خيابانها و با شعارهاى مستحكم مردم، بزرگداشت براى سالگرد انقلاب گرفته بشود؟ حالا ان‌شاءاللَّه روز بيست و دوّم بهمن خواهيد ديد] كه‌] ملّت ايران باز هم در همه‌ى شهرها بااستحكام مى‌آيند و فرياد خواهند زد استحكام خود را و نشان خواهند داد اقتدار ملی را.

ایشان خاطرنشان کردند: مهم اين است كه ملّت ايران بداند كه راز موفّقيّت او ايستادگى است؛ و ملّت ايران بحمداللَّه اين را ميداند؛ مهم اين است كه بداند راه امنيّت او نشان دادن اقتدار ملّى است؛ اقتدار ملّى را نشان بدهند. اقتدار ملّى مظاهرى دارد كه مردم اين اقتدار را در اجتماعات عظيم، در گرايشها، در امثال همين تظاهرات بيست‌ودوّم بهمن، در انتخابات گوناگون، نشان ميدهند، اين حضور را نشان ميدهند؛ در پیشرفت های علمینشان ميدهند؛ و] در] همراهى‌هايى كه با نظام جمهورى اسلامى ميكنند؛ مهم اين است. آن چيزى كه امنیت کشوررا حفظ ميكند، نشان دادن اقتدار ملّى است؛ وقتى كه مردم اقتدار ملّى را به رخ دشمن كشيدند، دشمن ديگر نميتواند [ كارى بكند[.

علاوه از مقام معظم رهبری و رییس جمهور ، گروه‌ها، احزاب، سازمان‌ها، نهادها و شخصیت‌های مختلف نیز طی روزهای اخیر با صدور بیانیه‌هایی جداگانه بر ضرورت حضور پرشور همه ایرانیان در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن تاکید کردند.

دعوت آیت الله هاشمی از مردم

آیت الله هاشمی رفسنجانی ، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ،شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور یک وظیفه واقعی، انسانی، انقلابی، ملی و عقلانی دانست و بادعوت از مردم برای حضور گسترده و با شکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت:: اگر ما در این روز حضور کم سابقه ای در میدان و خیابانها پیدا بکنیم علامت خوبی است برای دنیا؛ که ایرانی ها به انقلابشان وفادارند و آنها فکر نکنند که با تزویر می توانند انقلاب را از ما بگیرند.

دعوت رهبر اصلاحات از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

سید محمد خاتمی، رییس جمهور اسبق کشورمان، رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز و رییس بنیاد باران که این روزها شایعه حضورش در راهپیمایی 22 بهمن با استقبال مردمی و هجمه رسانه های افراطی قرار گرفته نیز خواستار حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن شد و ابراز امیدواری کرد که پس از تحقق حماسه سیاسی، زمینه رفع کدورت‌ها و حرکت در جهت خواست های امام و انقلاب فراهم شود و گفت:ملت ایران در انقلاب اسلامی توانست از نظام استبدادی وابسته به بیگانه نجات پیدا کند و مسیر پیشرفت و ترقی را در مسیری بپیماید که ارزش های الهی -بخصوص عدالت در عرصه اجتماعی- بر آن حاکم باشد.

وی افزود: رویکردهای مختلف در درون انقلاب می گنجیدند و خود امام هم عنایت داشتند که این گرایش‌ها به رسمیت شناخته شده و حضور داشته باشند.

رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز تصریح کرد: افتخار مجمع روحانیون مبارز این است که خود را نزدیک به امام می داند و رویکردی دارد که آن را به جهت گیری و نظر امام نزدیک‌تر می‌داند؛ گرچه به همه کسانی که برای انقلاب زحمت کشیده اند و در عرصه بوده اند احترام می گذارند، اما آنچه برای ما مهم است این است که دلها به هم نزدیک شود و باز هم به آن لحظات و زمانهایی که همه در کنار همدیگر سربلندی ایران، پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت ارزش های الهی بر جامعه را می خواستیم، برگردیم، زیرا ملت واقعا در این راه فداکاری کرد.

خاتمی گفت: امیدواریم امسال که نظر رهبری معظم در خصوص حماسه سیاسی رخ داده و تحولاتی را شاهد بوده ایم و مردم نشان دادند که چه جهت گیری هایی دارند، به آرمان‌ها نزدیک تر شده و زمینه‌ای فراهم شود که دل‌ها به هم نزدیک شود و باز هم با رفع کدورت‌ها و نگاه به آینده همه در خدمت چیزی قرار بگیریم که برای آن انقلاب انجام شد و امام آنها را می خواستند.

وی در پایان افزود: امیدوارم خداوند همه ما را موفق بدارد تا در مسیری که مورد رضایت اوست حرکت کنیم و واقعا در راهپیمایی روز 22 بهمن همانطور که مردم در تمام سال‌ها دلبستگی خود به اصل انقلاب را نشان داده اند، به آن اهتمام بورزند و امسال هم ان شاء الله شاهد حضور پرشکوه مردم باشیم و دلهایمان متوجه آینده ای که بهتر از امروز است، بشود و همه در کنار هم بتوانیم این مسیر را طی کنیم.

مراجع عظام ، روسای قوای مقننه و قضاییه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و هم‌چنین گروه‌ها، احزاب، شخصیت‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نظیر وزارت کشور، شورای هماهنگی جبهۀ اصلاحات، حزب کارگزاران سازندگی ،حزب اسلامی کار، حزب مردمی اصلاحات، ستاد نماز جمعه تهران، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه، جبهه ایستادگی ایران اسلامی، مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، سازمان جوانان حزب اسلامی کار، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان ، تشکل‏‌های اسلامی-سیاسی اساتید واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان‏ خراسان رضوی، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ، سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار،ارتش جمهوری اسلامی ایران، انجمن اسلامی پزشکان ایران ، سازمان پدافند غیرعامل کشور، فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، سازمان بسیج فرهنگیان، جهاد دانشگاهی، کانون سردفتران و دفتریاران، وزارت دادگستری، سپاه پاسدارانانقلاب اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی، حزب اسلامی رفاه کارگران، حزب اراده ملت، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، وزارت دفاع، جامعه اسلامی کارمندان، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، سازمان بسیج مهندسین صنعتی، سازمان بازرسی کل کشور، اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد، مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حزب همبستگی ایران اسلامی، سپاه تهران بزرگ، سازمان ثبت اسناد و املاک، حزب موتلفه اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح، کانون تربیت اسلامی، جامعه اسلامی مهندسین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حزب وحدت و همکاری ملی، کانون مداحان و شعرای آیینی کشور، بنیادبین‌المللی غدیر، شورای هیئات مذهبی، مجمع روحانیون مبارز، کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی، و ... هم با صدور بیانیه‌هایی جداگانه نسبت به دعوت از مردم برای حضوری گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

بانگ الله اکبر امشب طنین انداز میشود

در شامگاه 21 بهمن سال 1392 و همزمان با غریو فریادهای بانگ «الله اکبر» ملت حق‌طلب، آزاده و سربلند ایران اسلامی و به مناسبت ورود به سی و چهارمین سال تولد انقلاب اسلامی آسمان سراسر کشور نورباران می‌شود.

به مناسبت طلوع سی و پنجمین بهار فجر انقلاب اسلامی 25 نقطه شهر تهران و بیش از 300شهروروستا ساعت 21 دوشنبه شب توسط شهرداری و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نورافشانی می شود.

اعلام مسیرهای راهپیمایی

جشن پیروزی ملت بر دیکتاتوری و استبداد ، در تهران از ساعت 9 صبح سه‌شنبه آغاز می شود ومسیرهای ده گانه آن به سمت میدان آزادی به این شرح زیر است:

مسیر شماره یک: مسجد امام حسین (ع)، میدان امام حسین (ع)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره دو: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماه سه: مسجد امام هادی (ع)، خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره چهار: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره پنج: مسجد الجواد (ع)، میدان هفتم تیر، خیابان شهید آیت‌الله دکتر مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره شش: مسجد حضرت امیر (ع)، خیابان کارگر شمالی، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره هفت: مسجد المهدی (عج)، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره هشت: مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره نه: مسجد امام سجاد (ع)، خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمد علی جناح، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره ده: مسجد امام جعفر صادق (ع)، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمد علی جناح، میدان بزرگ آزادی


به گزارش تدبیر24 ، علی رغم تحرکات چند جریان و رسانه داخلی وابسته به کانون های افراطی برای تحت الشاع قرار دادن حضور مردم برای حضور در راهپیمایی ، پیش بینی می شود راهپیمایی 22 بهمن امسال در تداوم خلق حماسه 24 خرداد با حضور بی سابقه مردم در تاریخ به ثبت برسد تا اتحاد مردم ایران بار دیگر افراطیون داخلی و خارجی را از انجام اقدامات تفرقه افکنانه دلسرد کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۴
ناهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
0
5
سلام، بله بله بله .....................
ایرانی میجنگد میمیرد و منافع ملی و ملت عزیز ایران را در نظر میگیرد
عالم محضر خداست در محضر خدا مراقب اعمالمون باشیم
آرزومند آرزوهایتان ( زنده و پاینده باد ایران)
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
0
3
جانم فدای ایران و ایرانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
0
4
آقا خاتمی فردا از کجا میاد راهپیمایی ؟ بگین ما ام از همونجا بیایم
افتخاریه با سید هم مسیر شدن
پیک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
2
0
تو نمی خواستی هم ما می رفتیم . اصلا کی به تو گوش میده !‌
ما رهبری داریم که جان و مال و آبرومون رو در راهش میذاریم به خاطر گل روی رهبرمون میایم .
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها