تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
«مولانا عبدالعزیز» از اعضای تیم مذاکره‌کننده طالبان در مذاکرات صلح، از وجود ۵۰۰ زن انتحاری و آموزش دیده در بین شبه‌نظامیان گروه خبر داد.
تدبیر24: مولانا عبدالعزیز از اعضای تیم مذاکره‌کننده طالبان در مذاکرات صلح با دولت، از وجود ۵۰۰ زن انتحاری در این گروه خبر داد.

وی در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفت: در حال حاضر، طالبان حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ نیروی زن که آماده انجام عملیات انتحاری هستند در اختیار دارد.

به گفته عبدالعزیز، این افراد هم‌اکنون در «وزیرستان» و سایر مناطق قبایلی پاکستان هستند.

طبق گزارشی که امروز در رسانه‌های پاکستانی منتشر شده است، وی در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات صلح با دولت پاکستان اشاره کرد و خواهان درک شرایط موجود از سوی دولت و توجه دولتمردان به خواسته‌های شبه‌نظامیان شد.

این عضو تیم مذاکره‌کننده طالبان بار دیگر تصریح کرد که اجرای قانون شریعت خواست گروه «تحریک طالبان پاکستان» است.

وی همچنین حضور آمریکایی‌ها در افغانستان را «عامل بسیار کوچکی» در جنگ شبه‌نظامیان دانست و تأکید کرد که جنگ طالبان برای اجرای قانون شریعت است.

با این حال، برخی کارشناسان پاکستانی با اغراق‌‌آمیز خواندن اظهارات عبدالعزیز، اینگونه سخنان را نوعی جنگ روانی از سوی طالبان در آستانه مذاکرات صلح دانستند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها