تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۷۷۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
رییس اداره دامپزشکی دزفول از معدوم سازی 10 هزار و 290 کیلوگرم فراورده خام دامی در این شهرستان خبر داد
تدبیر24: محسن ورجاوند روز چهارشنبه به ایرنا افزود:در راستای ارتقای بهداشت تغذیه و خدمت رسانی به شهروندان و طی بازرسی های مستمر صورت گرفته از محموله های ورودی به این شهرستان توسط اکیپ های دامپزشکی، این مقدار مرغ منجمد که به باکتری سالمونلا آلوده بودند، شناسائی و ضبط شد.

وی علت ضبط این محموله را رعایت نکردن زنجیره سرد بهداشتی و شرایط نامناسب نگهداری عنوان کرد و افزود: پس از نمونه برداری و ارسال نمونه ها به آزمایشگاه مرجع در مرکز استان، ابتلای محموله مرغ منجمد مذکور به میکروب سالمونلا و غیر قابل مصرف بودن آن محرز و با دستور مرجع قضایی معدوم شدند.

ورجاوند میکروب سالمونلا را عامل بیماری بسیار خطرناک سالمونلوز و مشترک بین انسان و دام دانست وگفت: سالمونلا در انسان باعث تورم معده و روده، اسهال خونی، استفراغ، سردرد، بی حالی و در نهایت زمین گیری می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند توابع استان خوزستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
1
از دولت تدبير و اميد تشكر مي كنيم و هميشه در حمايت از ايشان سختي ها را براي آينده اي بهتر تحمل مي كنيم . اميدواريم در ديگر مناطق خوزستان هم كه جمعيتهاي پر تعداد كارگري و كارمندي را بسبب صنايع متنوع در خود جاي داده است به بحث سلامت طيور عرضه شده به بازار مصرف اهميتي بيش از پيش داده شود مرغهاي كشتار روز مشكوك به ذبح پس از بيماري و يا تغيير بسته بندي پس از آب شدن يخ انجماد مي باشند .تشكر
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها