تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵
ˈشیخ تمیم بن حمدآل ثانیˈ امیر قطر که روز جمعه، برای دیدار با مقامات ترکیه وارد این کشور شد، با ˈرجب طیب اردوغانˈ نخست وزیر ترکیه پشت درهای بسته در استانبول دیدار و گفت و گو کرد.
تدبیر24: امیر قطر صبح امروز به طور سرزده وارد آنکارا شد و مورد استقبال رسمی ˈعبدالله گلˈ رییس جمهوری ترکیه قرار گرفت.

خبرگزاری آناتولی گزارش کرد که اردوغان بعد از ظهر امروز در کاخ تاریخی ˈعادله سلطانˈ با امیر قطر و به صورت غیر علنی دیدار و گفت وگو کرد.

امیر قطر پیش از ظهر امروز نیز با ˈ عبدالله گل ˈ رییس جمهوری ترکیه در آنکارا و به صورت غیر علنی دیدار و گفت وگو کرده بود.

نهاد ریاست جمهوری ترکیه در اطلاعیه ای تنها به سفر امیر به آنکارا اشاره کرده و توضیحی در خصوص محور گفت و گوها و علت سفر امیر قطر به ترکیه نکرده بود.

منابع دیپلماتیک در آنکارا اعلام کردند که امیر قطر در دیدار با مقام های ترکیه در باره فرایند مناسبات اقتصادی و تجاری دو کشور، تحولات منطقه ای، رخدادهای سوریه، فلسطین و عراق گفت و گو خواهد کرد.

قطر به همراه ترکیه و عربستان از آغاز بحران در سوریه از معارضان و تروریست های سوری حمایت به عمل آورده است.

ناظران سیاسی دیدار ناگهانی امیر قطر از ترکیه را مرتبط به سیاست های آتی دو کشور درباره سوریه ارزیابی می کنند.

این ناظران معتقدند که ممکن است قطر و سوریه یک چرخش قابل توجه نسبت به مواضع قبلی خود در قبال سوریه در آینده ای نزدیک داشته باشند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها