تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷
ریس سازمان حج و زیارت از حذف ارز مبادله ای سفر به عتبات از آغاز سال آینده و اعلام اولویت های جدید حج تمتع در سال 93 خبر داد.
تدبیر24: ˈسعید اوحدیˈ بعداز ظهر دوشنبه در نشست خبری در رابطه با اقدامات صورت گرفته برای اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات گفت:پیش ثبت نام مرحله جدید اعزام های عتبات 12 تا 25 بهمن ماه جاری انجام شد و 330 هزار نفر در این دوره نام نویسی کردند.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ثبت نام کنندگان در مرحله جدید عتبات به شش اولویت اصلی و یک اولویت ذخیره دسته بندی شده اند، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته نام نویسی در کاروان های این دوره از چهارم اسفندماه آغاز می شود.

اوحدی از تغییر قیمت سفر به عتبات در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: طبق مذاکرات صورت گرفته با بانک مرکزی تا پایان امسال به زائران عتبات ارز مبادله ای تعلق می گیرد اما از سال آینده ارز مبادله ای عتبات حذف خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها