تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۵
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به طراحی کارت خرید ویژه معلمان گفت: براساس این کارت اعتباری معلمان می‌توانند تا سقف یک میلیون تومان خریدکرده و تا ۴۵ روز بعد پول آن را پرداخت کنند.
تدبیر24: شهاب‌الدین غندالی امروز در حاشیه مراسم افتتاح فروشگاه‌های فراز در پاسخ به خبرنگار تسنیم در خصوص اینکه نخستین فاز خدمات رفاهی صندوق ذخیره فرهنگیان به معلمان با اجرای کارت نقدی فرهنگ و خرید از فروشگاه‌های فراز با تخفیف ۲۶ و نیم درصدی کلید خورد در گام های بعدی چه خدمات رفاهی را در نظر دارید اظهار داشت: کارت اعتباری یا همان کلیدنت کارت از سایر طرح‌های ما است.

وی افزود: بر مبنای این کارت اعتباری فرهنگیان می‌توانند تا سقف یک میلیون تومان کالای اساسی از جمله لوازم خانگی را خریداری کرده و ۴۵ روز پس از خرید پول آن را پرداخت کنند.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به طراحی بیمه سلامت گفت: این طرح در دست بررسی است و بیمه سلامت نوعی بیمه تکمیلی برای فرهنگیان است که تلاش می‌کنیم از طریق آن هزینه سلامت برای فرهنگیان را کاهش دهیم.

غندالی در خصوص کارت فرهنگ عنوان کرد: کارت فرهنگ را خود معلمان باید شارژ کنند اما در فاز نخست برای ۷۶۰ هزار عضو صندوق ذخیره فرهنگیان از محل سهم سودشان ادر صندوق کارت‌ها را به میزان صد هزار تومان شارژ کردیم.

وی در پاسخ مبنی بر اینکه در طرح فرهنگ قرار است که معلمان اجناس را خریداری کرده و آخر ماه از حقوق‌شان کسر شود افزود: خیر اینگونه نیست براساس این طرح فرهنگیان اجناس را خریداری کرده و خود پول آن را پرداخت می‌کنند و برای هر کالایی از تخفیف ۲۶ درصدی برخوردار می‌شوند البته میزان خرید در هر ماه نیز دارای سقف است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه داد: ۱۵۰۰ فروشگاه فراز در سراسر کشور افتتاح خواهد شد و در تهران ۳۰۰ فروشگاه را پیش بینی کرده‌ایم که در فاز نخست ۱۸ فروشگاه افتتاح می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها