تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹
فرحبخش در «مستانه» یک داستان اجتماعی را با رگه های طنز روایت می کند و احتمال بسیار زیاد فیلمش را از اواسط بهار روی پرده می فرستد.
تدبیر24: حسین فرحبخش که بیش از هر چیز به واسطه تهیه کنندگی درامهای تجاری در دفترش پویافیلم شناخته می شود به تازگی سومین فیلمش در مقام کارگردان را کلید زد. این فیلم «مستانه» نام دارد که تهیه کنندگی آن برعهده عبدا.. علیخانی بوده و آن طور که «بانی فیلم» خبر داده باران کوثری نقش اول زن این فیلم را ایفا می کند.

فرهاد اصلانی بازیگر اصلی مرد این فیلم است و میلاد کیمرام و سحر دولتشاهی نیز نقشهای مکمل را ایفا خواهند کرد. فرحبخش پیش از این دو فیلم «عطش» و «زندگی خصوصی» را کارگردانی کرده بود که این دومی به هنگام اکران با حواشی فراوانی روبرو شده و در نهایت در لیست فیلمهای تحریمی حوزه هنری قرار گرفت.

با این حال زودتر از حد تصور دی.وی.دی غیرمجاز فیلم در بازار توزیع شد و همین مساله سبب ساز آن شد که تقریبا نیمی از ایرانیان فیلم را ببینند. گفته می شود فرحبخش در «مستانه» یک داستان اجتماعی را با رگه های طنز روایت می کند و احتمال بسیار زیاد فیلمش را از اواسط بهار روی پرده می فرستد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها