تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۹۰۲۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
حدادعادل در نطق میان دستور مجلس:
چرا باید همه مدیرانی که مشغول خدمت بوده‌اند باید عزل شوند؟ مگر آن مدیران چه گناهی کرده بودند که در دولت اعتدال با همه آنها چنین رفتاری می‌شود؟
تدبیر24: منتقدین - رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس  خطاب به رئیس جمهور گفت: به رئیس جمهور عرض می‌کنم که مطمئن باشید در مجلس هیچ اراده جمعی و جناحی برای تضعیف دولت وجود ندارد. فرآیند تصویب بودجه در مجلس گواه صحت این مدعاست.

حداد عادل ادامه داد: جناب آقای روحانی، شما با شعار اعتدال به پیروزی رسیده‌اید. مردم انتظار دارند که اعتدال توضیح داده شود تا هر کس نتواند خود را زیر نقاب اعتدال مخفی کند. این همان بلایی است که بر سر شعار اصلاحات آمد. ما نگرانیم که بعضی از فعالان فتنه 88 با شعار اعتدال به دولت شما راه پیدا کنند. آنان می‌خواهند زبان منتقدان دولت را با انگ و رنگ افراط‌گرا ببندند.

وی در ادامه تصریح کرد: به نظر می‌رسد عده‌ای که خود به علت افراط‌گرایی مولد بحران و فتنه بوده‌اند، با انتخاب شعار دو قطبی اعتدال‌گرا - افراط‌گرا از هم‌اکنون برای تصرف مجلس آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند. جناب آقای روحانی، هر افراطی، افراط دیگری را در مقابل خود موجب می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه اضافه کرد: روزنامه‌های موسوم به اصلاح‌طلب بعد از تغییر رئیس دانشگاه تهران با حروف درشت در صفحه اول خود آن را با عبارت "عزل شیرین فرهاد" یاد می‌کنند و یا رفتن او را آمدن امید قلمداد می‌کنند، مردم از خود می‌پرسند که چرا باید همه مدیرانی که مشغول خدمت بوده‌اند باید عزل شوند؟ مگر آن مدیران چه گناهی کرده بودند که در دولت اعتدال با همه آنها چنین رفتاری می‌شود؟

حداد عادل خاطر نشان کرد: مردم از خود می‌پرسند که این همه خوشحالی برای چیست. این کارها و روش‌ها با اعتدال نمی‌سازد و نمی‌خواند و به نوعی افراط است که به افراط دیگری منتهی خواهد شد. نمی‌توان گفت چون دیگران و قبلی‌ها چنین کرده‌اند ما هم باید همان روش را در پیش بگیریم. یک بار و برای همیشه باید به این شیوه خاتمه داده شود. نمی‌توان مدیریت کشور را مانند توپ فوتبال هر 4 سال و یا هر 8 سال یک بار از پای یک جناح به پای جناح دیگر پرتاب کرد. اصلاح این روش اگر در دولت اعتدال میسر نباشد، چه زمانی میسر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
4
9
آقای حداد مردم خط و مش شما و چنین مدیرانی را نمی پسندند. واین حق آنان است که میران مورد پسند خود را در راس امور ببینند نه مخالفان خود را.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
3
5
ما جای نخ وسوزن را بر لبان این نماینده می بینیم که دهنش را دوخته اند و نمی تواند سخن بگوید. شما ازطرف کدام مردم می گوئید که می پرسند!؟ مردمی که دهانشان بازاست ولی نمی توانند مثل شما سخن بگویند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
2
7
چرا وقتی که احمدی نژاد همه مدیران را تعویض می کرد آقای حداد (نمودنم واقعاً عادل هستند یا نه!)این حرفها را نمی زد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
3
4
آقاي حداد بنده مدير يك هنرستان در يكي از بخشهاي محروم استان زنجان بودم كه به دليل حمايت از دكتر معين در انتخابات 84 فورا عزل شدم.آنموقع كه دولت عدالت محور آقاي احمدي نزاد حتي سرايداران غير همفكر خود را هم ... شما كجا بوديد؟و چرا از زبان مردم حرف نمي زديد؟
محمد خلیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
3
2
دکتر حداد عادل : تا حالا دولت زبان منتقدان را نبسته ، آن مقامی که زبان منتقدین را می بندد از فامیلهای سببی شماست که انتقاد را سیاهنمایی می نامد.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها