تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹
قلعه‌نويي:
سرمربي تيم فوتبال استقلال با صدور اطلاعيه‌اي نسبت به شايعاتي درباره تيم فصل آينده خود واکنش نشان داد.
تدبیر24: به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، سرمربي تيم فوتبال استقلال با صدور اطلاعيه‌اي نسبت به شايعاتي درباره تيم فصل آينده خود واکنش نشان داد.

در اطلاعيه امير قلعه‌نويي که شامل سه بند است، آمده:

1 - هر ساله وقتي به روزهاي حساس رقابت‌هاي ليگ‌ برتر نزديک مي‌شويم برخي شيطنت‌ها درباره مذاکرات اينجانب با ساير تيم‌ها منتشر مي‌شود که همواره بي‌اساس و غير واقعي بوده است. صرف نظر از رسانه‌هايي که به قصد اطلاع‌رساني گاهي اوقات ناخواسته به اين سناريوها دامن مي‌زنند، خطاب به جريان‌هايي که در تلاش هستند با اين گونه اخبار کذب، براي تيم استقلال در مسير موفقيت حاشيه‌سازي کنند، عرض مي‌کنم که اگر با امير قلعه‌نويي مشکل داريد، لااقل به منافع ملي و آبروي ايران فکر کنيد و در آستانه مسابقات استقلال در ليگ قهرمانان آسيا و بازي با تيم الشباب عربستان به اينگونه خبر‌سازي‌ها پايان بدهيد.

2 - يک‌بار ديگر به همه هواداران محترم استقلال عرض مي‌کنم که اولويت اول و گزينه هميشگي بنده، استقلال است و در حال حاضر به چيزي جز موفقيت تيم محبوبم فکر نمي‌کنم و شما هم به اين اخبار بي‌اساس توجه نکنيد.

3 - صدور اين اطلاعيه به نشانه تکذيب همه اين خبرهاي بي‌اساس است و در صورت تکرار، قطعاً از طريق مراجع قانوني پيگيري‌هاي لازم صورت خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها