تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: پس از شکست مقابل ملوان از بازيکنانم گلايه کردم و سرشان فرياد زدم.
به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس،امير قلعه‌نويي در حاشيه بازي تيم‌هاي پيشکسوتان استقلال و رسانه ورزش، در خصوص حضورش در اين بازي، عنوان کرد: پس از تمرين استقلال، به اين محل آمدم و خوشحال شدم که تيم‌هاي پيشکسوتان استقلال و رسانه ورزش با يکديگر بازي مي‌کردند.
 وي در خصوص اينکه چطور شد استقلال مقابل ملوان شکست سنگيني را متحمل شد، اظهار داشت: فوتبال چه شد ندارد. شب گذشته هم آرسنال در خانه مقابل بايرن‌مونيخ شکست خورد. علت اين باخت اين بود که ملواني‌ها بهتر و تاکتيکي‌تر نسبت به ما بازي کردند، جوانان آنها انگيزه داشتند. فوتبال همين است و من مقصر اصلي اين باخت بودم.
سرمربي استقلال عنوان کرد: در نيمه دوم نسبتا خوب بوديم اما متأسفانه از موقعيت‌هاي خود استفاده نکرديم. جوانان ملوان نشان دادند که با غيرت هستند.
قلعه‌نويي عنوان کرد: از بازيکنانم پس از بازي گلايه کردم و ايرادشان را گفتم حتي سرشان فرياد هم زدم.
وي در خصوص حضور مايلي‌کهن در ورزشگاه تختي انزلي گفت: من هم شنيدم که او در ورزشگاه حضور داشت اما دليلش را نمي‌دانم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها