تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
شبکه‌های سیما چهار مسابقه از جام باشگاه‌های آسیا و لیگ قهرمانان اروپا را زنده پخش می‌کنند.
تدبیر24: امروز همزمان با به صدا درآمدن زنگ لیگ قهرمانان آسیا، مسابقه استقلال تهران با الشباب عربستان از ساعت 19 و 30 دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

شبکه سه بلافاصله با سوت پایان بازی استقلال از ورزشگاه آزادی به ورزشگاه دوحه می‌رود و ادامه مسابقه فولاد خوزستان با الجیش قطر را پخش خواهد کرد.

گزارشگر این بازی امید گلمکانی است و کارشناس آن سیاوش بختیاری‌زاده کاپیتان سابق فولاد است.

البته به دلیل تداخل زمان بازی استقلال و فولاد، مسابقه فولاد با حریف قطری از ساعت 20:30 به طور کامل از شبکه شما نیز پخش می‌شود.

همچنین در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب دو مسابقه برگزار می‌شود که از شبکه سه و شبکه ورزش پخش زنده می‌شود.

در مسابقه اول از ساعت 20:30 شبکه ورزش بازی تیم‌های زنیت روسیه و دورتموند آلمان را پخش خواهد کرد و مسابقه تیم‌های منچستر یونایتد با المپیاکو نیز از ساعت 23:15 از طریق شبکه سه سیما پخش می‌شود.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها