تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
روابط عمومی ستاددیه کشور - یک بانوی نیک اندیش تهرانی فیش زیارت حج تمتع خود را به منظور آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند تحویل مدیرعامل ستادیه کشور داد.
تدبیر24: نظر به این اقدام انساندوستانه و خداپسندانه ، روابط عمومی این ستاد مردمی با توجه به سابقه درخشان هموطنان عزیز در دستگیری از مستمندان کشور و بویژه زندانیان نیازمند در نظر دارد در همت عالی با فروش این برگه معنوی به بالاترین قیمت پیشنهادی در روزهای منتهی به سال جدید زمینه آزادی تعدادی از زندانیانی را فراهم نماید که به دلیل جرائم غیرعمد و غیرکلاهبراری روانه زندان شده اند.
امید است با کمک های خود کانون خانوادگی این عزیزان از آفتاب پر مهر هموطنان رنگ و بوی دیگری گرفته و چهره های دل سوخته و درهم کودکانی چشم به راه از باران عطوفت خیرین خداجو طراوت و تازگی یابد.
متقاضیانی که تمایل به شرکت در این کار خیر را دارند می توانند با ستاددیه کشور به شماره 15-88916012  تماس برقرار نمایند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها