تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط یک موتورسیکلت‌سوار به داخل چاه فاضلابی در خیابان شوش خبر داد.
تدبیر24: سید جلال ملکی در این باره گفت: با اعلام یک مورد حادثه سقوط در گودال در ساعت 22:36 شب گذشته، آتش‌نشانان ایستگاه‌های 91 و گروه نجات یک به محل حادثه واقع در خیابان شوش، خیابان تختی اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که یک موتورسیکلت با دو سرنشین هنگام حرکت در خیابان، ناگهان با گودالی به عمق 10 متر روبرو شده و یکی از سرنشینان آن به داخل گودال سقوط کرده و سرنشین دیگر به روی تپه‌های خاکی اطراف افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای خارج کردن این جوان 25 ساله از عمق چاه، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در انتهای این گودال، مقادیری میلگرد و ... وجود داشت، این جوان به شدت مصدوم شده و به بیمارستان انتقال داده شد.

ملکی به پیمانکاران توصیه کرد: حتما از علائم هشداردهنده در کنار گودال‌ها و ... استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها