تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۲۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
پرستاران نمونه استان سمنان روز شنبه در آیینی به مناسبت بزرگداشت مقام پرستار در سمنان تقدیر شدند.
تدبیر24: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این آیین بر ایجاد نظم و ترتیب در فرآیند کار پرستاران در استان سمنان تاکید کرد و گفت: پرستاران باید دارای مرکزی هدایتگر باشد و تا از سخت ترین انضباط کاری برخوردار شود.
 
ˈمهدی شادنوشˈ افزود: پرستاری آمیخته ای از علم و هنر است که علم آن تخصصی و هنر آن توانمندی در برقراری ارتباط با بیمار محسوب می شود.
 
وی با بیان اینکه کار پرستاران با هیچ ارزیابی مادی قابل سنجش نیست، اظهار داشت: پرستاری کاری نیست که دچار روزمرگی شود زیرا فعالیتی است برای هدفی متعالی و آن حیات بخشیدن به انسان به عنوان ارزنده ترین مخلوق الهی است.
 
وی پرستاران را فرشتگان رحمت بر روی زمین عنوان و تصریح کرد: امروز بخش پرستاری به یکی از بخش های تولید نیروی انسانی برای کشور تبدیل شده است که از این نظر نیز قابل توجه است.
 
وی با اظهار امیدواری به اینکه در آینده امکان توجه مالی و حقوقی بیشتری به پرستاران فراهم شود، اضافه کرد: برنامه ریزی هایی برای تقویت بخش پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی سمنان انجام شده است.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اینکه 12 درصد از پرستاران این دانشگاه را آقایان تشکیل می دهند، بر توجه و تمایل بیشتر آقایان برای ورود به رشته پرستاری در آینده تاکید کرد.
 
ˈکهزاد جوادی فرˈ رییس هیات مدیره نظام پرستاری سمنان نیز از عضویت یک هزار و 600 پرستار در این استان خبر داد.
 
در این آیین در تالار زکریای رازی سمنان از 37 پرستار نمونه و فعال استان سمنان تقدیر شد.
 
ولادت حضرت زینب (س) در کشور به عنوان روز پرستار نانمگذاری شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها