تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۴
آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان روز چهارشنبه امضای یک توافقنامه سیاسی بین اوکراین و اتحادیه اروپا که از مدتها پیش انتظار آن می رفت تا هفته آینده امکان پذیر دانست.
تدبیر24: مرکل در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با دونالد توشک نخست وزیر لهستان در ورشو گفت :ˈ ما موافقت کردیم در اسرع وقت بخش سیاسی توافقنامه همکاری را با اوکراین امضا کنیم و احتمالا این کار در اجلاس آتی سران اتحادیه اروپا در بیستم و بیست و یکم مارس صورت خواهد گرفت. ˈ

اعلام این خبر نشانه تسریح مناسبات رسمی بین بروکسل و رهبران جدید طرفدار غرب کی یف است که ماه گذشته روی کار آمد.

هفته گذشته ، رهبران اتحادیه اروپا موافقت کردند پش از برگزاری انتخابات ماه مه در این جمهوری اتحاد شوروی سابق، توافقنامه ای را به امضای اولیه برسانند.

این پیمان که ابعاد سیاسی و تجاری دارد در ماه نوامبر توسط ویکتور یانوکوویچ در بایگانی قرار گرفت و این اقدام محرک ماه ها اعتراض شد که سرانجام ماه گذشته به برکناریش انجامید.

پس از سقوط یانوکوویچ و روی کار آمدن یک دولت موقت، بروکسل اعلام کرد که این توافقنامه همچنان روی میز است ولی در مورد زمان امضای آن احتیاط نشان داد.

کمیسیون اروپا شاخه اجرایی اتحادیه اروپا در ابتدا اذعان کرد که تا برگزاری انتخابات و روی کار آمدن دولت جدید صبر خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها