تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۲۰۵۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲
دزد خانه های اعیانی و خودروهای مدل بالای تبریز در صحنه سرقت ناشیانه ای در کرج در محاصره ساکنان یک مجتمع گرفتار شد.
تدبیر24: به گزارش صفحه شوک شبکه ایران ،این مرد خودروی مدل بالایی را که پر از پول و طلا بود، روشن و در نزدیکی محل سرقت پارک کرده بود که با تیز بینی ماموران رازش فاش شد.

ساعت 7 غروب 15 اسفندماه گزارشی از پلیس 110 به کلانتری 22 مهرشهر کرج رسید مبنی بر این که دزدی در خیابان 100 منطقه مهرشهر دست به حمله خونینی زده است.

با مراجعه تیم گشتی به این خیابان و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد مرد ناشناسی با قمه، سرایدار یکی از ساختمان ها را مورد حمله قرار داده است.

این تجسس ها نشان داد دزد قمه کش مردی 22 ساله است که داخل پارکینگ ساختمانی وارد شده و در حالی که قصد سرقت خودرویی را داشته با سرایدار درگیر شده و با زخمی کردن وی قصد فرار داشته که از سوی همسایه ها دستگیر شده است.

این دزد خشن در اختیار ماموران قرار گرفت و کارآگاهان در مسیر بازگشت به کلانتری با یک خودروی کیا مدل موهاوی با پلاک تبریز و موتور روشن که در گوشه ای پارک بود روبه رو شدند که بررسی پلاک آن نشان داد سرقتی است.

کارآگاهان در قوی ترین فرضیه احتمال دادند دزد قمه کش با این خودرو به محل سرقت رفته باشد و جالب این که تبهکار جوان با خونسردی پذیرفت خودروی کیا را از تبریز به سرقت برده است. کارآگاهان در بازرسی از خودروی دزدی، یک کیسه پر از طلا و جواهرات، 6 میلیون و 200 هزار تومان پول، تعدادی تلفن همراه، شوکر، اسکناس های خارجی، یک چاقو، دو گرم شیشه و تعدادی سوئیچ خودروهای خارجی که برای سرقت خودروهای مدل بالا استفاده می شد به دست آوردند.

بنا بر این گزارش ،دزد جوان در بازجویی ها پذیرفت به چهار سرقت خودرو های ماکسیما، سوزوکی و موهاوی و چهار سرقت از خانه های تبریز دست زده است و گفت مدتی پیش هنگام انتقال یک ماکسیمای سرقتی از تبریز به کرج در یکی از گاراژ های تعمیرات خودرو در شهر قزوین با توجه به خرابی موتور ماکسیمای سرقتی برای پرداخت هزینه تعمیر 7 میلیون و 300 هزار تومان به جای پول، طلاهای سرقتی را پرداخت کرده است.

وی در خصوص سوئیچ های خودروهای خارجی کشف شده از وی بیان داشت بعد از ورود به منازل اگر خودرویی مدل بالا در پارکینگ ساختمان وجود داشت با استفاده از سوئیچ ها اقدام به سرقت خودرو می کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
0
0
ضرب و شتم یک جانباز در کیش+ سند
http://sobhanehonline.com/fa/news/16408
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها