تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۰۷۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲
جناب آملی لاریجانی آن روز که که مرزبانان به گروگان رفته شدند باید فریاد میزد که مگر کشور در و پیکر ندارد و یا آن زمان که مفسدان اقتصادی از شرایط تحریم بار خود را می بستند باید این سخن تیتر نخست رسانه ها میشد.

تدبیر24: سفر کاترین اشتون به تهران و حاشیه های آن تیتر بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی بود و بسیاری از رسانه های داخلی که گوی سبقت را در جنجال و بحران آفرینی ربوده اند حاشیه های این سفر را پر رنگ تر از متن جلوه دادند و حامیان و پیروان این رسانه ها نیز همراهی کردند.

شاید دیدار اشتون با مادر ستار بهشتی و برخی دیگر از فعالان سیاسی از نگاه این افراد گناهی نابخشودنی تر از همه خسارتهایی است که در سالهای دولت احمدی نژاد بر کشور رفت که اگر همان ایام اعتراضات جدی وبه دور از حواشی سیاسی انجام میگرفت امروز نیز رفتار این جریان را صادقانه می پنداشتیم اما متاسفیم که این رفتارها و اعتراضات تنها با هدف جنجال و بحران است که در زمان دولت اصلاحات نیز انجام میگرفت.

پرسش این است که این عزیزان نگران اسلام و انقلاب چرا در ارتباط با اسارت سربازان و مرزبانان کشورمان تجمعی نمیکنند. شاید اگر فرمانده ناجا فردی نزدیک به جریان اصلاحات بود امروز این افراد فریاد وا اسلاما سر میدادند.

پرسش دیگر از رییس دستگاه قضا است که چرا این هشدارها و نهیب های قهرمانانه را بر سر متولیان تامین امنیت مرزها نمی کشند که یک گروهک تروریستی به راحتی بتواند امنیت مرز را مختل کند و 5 سرباز وطن را به گروگان بگیرد و از ایران باج خواهی کند.

جناب آملی لاریجانی آن روز که مرزبانان به گروگان گرفته شدند باید فریاد میزد که مگر کشور در و پیکر ندارد و یا آن زمان که مفسدان اقتصادی از شرایط تحریم بار خود را می بستند باید این سخن تیتر نخست رسانه ها میشد.

یا آن روز که خاوری از کشور گریخت و در محل اقامت جدیدش عکس یادگاری می انداخت و بعد معلوم شد که تابعیت کانادا را نیز دارد باید این جمله را از زبان ایشان می شنیدیم.

قطعا اگر کشور در و پیکر داشت نه فساد 3000میلیاردی رخ می داد ونه امروز شاهد اسارت 5 مرزبان در مرز سیستان و بلوچستان بودیم.

امروز همه ما خواهان عزت جمهوری اسلامی ایران هستیم و عزت ایران تنها در گرو پیشرفت و توسعه است و مطمئن هستیم که بازگشت امنیت سیاسی برای فعالان سیاسی رشد کشور را سبب می شود و اینها همه در گرو رعایت اعتدال در مواضع است. نه آنکه به هر بهانه ای بحرانی بیافرینیم و بهانه برای دشمن بسازیم.

امروز باید آرامش را بر کشور حاکم کنیم و دستگاه قضا نیز می تواند با همراهی مجلس و دولت در این مسیر گام بردارد و قطعا همراهی روسای قوا این ارامش را به مردم هدیه خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
0
1
..در وپیکری برای کشور ن..
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
4
1
میبینم که از انتقاد ایشون به دولت سخت ناراحت شدید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
0
0
تحلیلت من یکی رو که دیوونه کرد. خیلی منطقی بود (خیر سرت!)
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها