تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
استاندار خراسان رضوی از کاهش 37 درصدی تلفات ناشی از سوانح جاده ای در این استان طی تعطیلات نوروزی امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.
تدبیر24: علیرضا رشیدیان روز یکشنبه در حاشیه جریان بازدید از پایگاههای نوروزی هلال احمر خراسان رضوی، در گفت و گو با خبرنگاران بدون اشاره به آمار تشریحی افزود: این میزان کاهش رقمی قابل اعتنا و قابل افتخاری است که هم پلیس راه و هم نیروهای امداد و نجات استان نقش موثری در حصول آن داشته اند.
 
وی سرعت عمل نیروهای امداد و نجات هلال احمر و سایر دستگاههای امدادی را در نجات مصدومان حوادث موثر دانست و گفت: جان هر انسانی برای ما ارزشی فوق العاده دارد لذا خدمت به زائران، مسافران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را که در جاده های استان خراسان رضوی رفت و آمد می کنند وظیفه خود می دانیم.
 
استاندار خراسان رضوی افزود: با برنامه ریزی نیروهای هلال احمر، تجارب آنها و پیش بینیهایی که درباره احتمالات داشته اند از شروع تعطیلات نوروزی شدت صدماتی که می توانست در حوادث پیش آید کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.
 
وی گفت: این آمادگی نشاندهنده ایمان، برنامه ریزی درست، تجربه بالا و علاقه نیروهای هلال احمر خراسان رضوی به ارائه خدمت صادقانه به زائران حرم مطهر امام رضا(ع) است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها