تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۲۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
مراسم هفتمین روز شهادت طلبه بسیجی علی خلیلی، شهید امر به معروف و نهی از منکر، فردا دو شنبه ۱۱فروردین ماه۹۲ با حضور عموم مردم شهید پرور تهران برگزار می‌شود.
تدبیر24: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان ساعت ۱۰ صبح در حسینیه فاطمه الزهرا(س) واقع در میدان سپاه خیابان پادگان ولیعصر(عج) برپا می‌شود.
 
۲۵ تیر ماه سال ۱۳۹۰ حادثه‌ای دردناک در یکی از محلات شرق تهران رقم خورد. طلبه جوانی به نام علی خلیلی که سوار بر موتورسیکلت بود با عده ای جوان شرور که مزاحم چند زن شده بودند برخورد و آنها را امر به معروف و نهی از منکر کرد ولی این مساله به مشاجره تبدیل شد و یکی از سرنشینان به نام احسان با ضربه چاقو این طلبه جوان را مجروح کرد و شهید خلیلی از قسمت شاهرگ دچار جراحت شد.
 
علی خلیلی پس از مرخص شدن از بیمارستان در منزل بستری شد اما هر از گاهی به دلیل مشکلات ناشی از حادثه رخ داده به بیمارستان منتقل شده و بستری می‌شد. وی بهمن ماه امسال نیز مجدداً در بیمارستان بستری شد و پس از یک ماه به خانه منتقل شد اما سرانجام عصر سوم فروردین ماه ۹۲ در بیمارستان بعثت دعوت حق را لبیک گفته و جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار اباعبدالله الحسین و یارانش شتافت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها