تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۲۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
استقلال ۱۰۳ جهان و هشتم آسیا شد/بایرن، رئال و بارسا همچنان بهترین‌های دنیا
در جدید‌ترین رده‌بندی فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال جهان تیم استقلال تهران در رده ۱۰۳ استقلال و هشتم آسیا قرارگرفت.
تدبیر24: در جدید‌ترین رده‌بندی فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال جهان تیم استقلال تهران در رده ۱۰۳ استقلال و هشتم آسیا قرارگرفت.

جدید‌ترین رده‌بندی این سازمان در ماه مارس اعلام شد. بر این اساس استقلال تهران با کسب 128.5 امتیاز در رده 103 بهترین های جهان جای گرفت.

همچنین در قاره آسیا پس از گوانگژو چین (رتبه 30)، اف.ث.سئول کره‌جنوبی(رتبه 54)، الشباب عربستان(رتبه 83)، پوهانگ استیلرز (رتبه 84)، چونبوک‌موتورز(رتبه 89)، قادسیه کویت(رتبه 97) و الهلال عربستان در رده هشتم جای گرفت.

در این رد‌ه‌بندی همچنین بایرن مونیخ آلمان با 383 امتیاز همچنان عنوان بهترین تیم جهان در ماه میلادی گذشته را کسب کرد. رئال مادرید اسپانیا با 301 امتیاز دوم شد و بارسلونا اسپانیا با 277 امتیاز سوم

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها