تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۲۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
تبریک سرمربی استقلال به صالح
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با انتقاد از صحبت های روزهای اخیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال مبنی بر دراختیار تیم ملی بودن بازیکنان ملی پوش باشگاه ها، گفت: دوستانی که مدعی هستند فدراسیون فوتبال دولتی نیست چگونه با عنوان ستاد حمایت از تیم ملی در راه جام جهانی باشگاه ها را تهدید می کنند.
تدبیر24: ستاد جام جهانی از باشگاه های شرکت کننده در رقابت های قهرمانی آسیا خواسته است تا بازیکنان خود را برای برگزاری اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی در اختیار این تیم قرار دهند.

امیر قلعه نویی در حاشیه تمرینات تیم استقلال به خبرنگاران گفت: ازحسینی رییس روابط عمومی فدراسیون فوتبال تعجب می کنم که باشگاه ها را با مصوبه ستاد جام جهانی تعطیل کرده است تا بازیکنان در اختیار تیم ملی باشند.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد :به غیر از دوبازی مقابل فولاد و الجزیره تقریبا در تمام طول فصل ما 11بازیکن ایده آل مان را در اختیار نداشتیم؛ اگر آقایان این طور می خواهند به کنفدراسیون آسیا نامه بدهند تا ما در این رقابت ها شرکت نکنیم .

قلعه نویی گفت: اگر مقابل تیم های بزرگ دنیا یا آرژانتین دو سه گل بخوریم، مقابل تیم های عربی با پنج گل شکست بخوریم غرور ما شکسته می شود.

وی تصریح کرد : بازی مقابل الشباب برای ما اهمیت زیادی دارد اگر بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم به جدول لیگ قهرمانان آسیا باز می گردیم.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: همانطور که گفتم ما در طول فصل هرگز 11 بازیکن ایده آل را در اختیار نداشتیم و در فصل گذشته رقابت های قهرمانان آسیا نیز جز دو دیدار مقابل بوریرام نماینده تایلند هرگز تیم کاملی در اختیار نداشتیم.

وی تصریح کرد : در مسابقات لیگ برتر اگر دو بازیکن ذخیره هم داشته باشیم، مشکل خاصی ندارد، اما در عربستان وضعیت به گونه دیگری است و شکست، شکستن غرور ملی ما محسوب می شود.

قلعه نویی اضافه کرد: تیم ملی اگر 10 روز دیگر نیز تمریناتش را شروع می کرد اتفاقی نمی افتاد زیرا تا جام جهانی 50 روز فرصت باقی مانده و تیم ملی اولین تیمی است که برای حضور در جام جهانی تمریناتش را شروع کرده است.

وی گفت: این در حالی است که ما طی این 10 روز می توانیم با الشباب بازی کرده و اگر بتوانیم این تیم را ببریم بعد مقابل الریان بازی می کنیم و در این حالت بازهم تیم ملی 50 روز تا جام جهانی فرصت برای آمادگی دارد. ما هم تمرینات تیم را 15 روز مانده تا لیگ شروع کردیم.

قلعه نویی ادامه داد: تیم استقلال امسال با فراز و نشیب زیادی روبرو بود و اگر بازیکنان ملی پوش نباشند، در مقابل الشباب 11 نفره نمی شویم.

وی افزود: در حال حاضر مجید غلام نژاد ، مهدی نظری ، سیاوش اکبرپور ، احمد جمشیدیان مصدوم هستند و ساموئل نیز دوکارته شده و در صورتی که چهار ملی پوش تیم نیز نباشند، ما در مجموع هشت بازیکن داریم و در این شرایط نمی شود بازی کرد.

قلعه نویی در خصوص انتشار لیست مالی باشگاه های فوتبال گفت:من همیشه اعلام کرده ام که مبلغ قرار داد ام بالاتر از سقف بوده است و افتخار می کنم که دروغ نگفتم.

وی انتشار لیست قرارداد باشگاه های فوتبال را کاری منطقی نداست و گفت: در قوانین فیفا نیز بندی وجود داد که باید قراردادها محرمانه باشد.

وی ادامه داد: آیا انتشار این اخبار می تواند دردی از فوتبال ما را دوا کند،؟ فوتبال و ورزش مشکلات زیادی دارند چرا به جای مطرح کردن این موضوعات به دنبال درست کردن زیر ساخت ها یا درست کردن مشکل منابع مالی باشگاه نیستیم؟

قلعه نویی تصریح کرد: این یک نگاه غیر فنی است، باید مشکلات اصلی فوتبال و ورزش حل شود. قرارداد باشگاه های مختلف در تمامی جهان با هم متفاوت است، قطعا قرارداد بازیکان تیم بارسلونا که همیشه در کورس قهرمانی است با اوساسونا تفاوت دارد.

وی در خصوص ممنوع الخروج شدن برخی بازیکنان به دلیل مشکلات مالیاتی نیز گفت: وقتی باشگاهی قرارداد می بندد باید پای تعهداتش بایستد.

قلعه نویی گفت: متاسفانه تا قرارداد بسته شد خیلی از موارد قرارداد فراموش می شود و مالیات نمی دهند. باید وزارت دارایی در این خصوص راهکاری داشته باشد تا چنین مشکلاتی پیش نیاید.

وی گفت: من بیش از یکصد میلیون تومان از تیم تراکتور و همین مبلغ از تیم سپاهان طلب دارم که تعهد کردند، پرداخت کنند. براساس قانون و شرع هم باید این پول پرداخت شود اما وقتی باشگاهی متعهد می شود و عمل نمی کند بازیکن ممنوع الخروج می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها