تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
هرچند که این ماجرا دیگر گذشته است و این نفوذ جریان اصولگرایی در بدنه اصلاحات ضربه خود را وارد کرده، اما لازم به نظر می‌رسد که جریان اصلاحات با واکاوی دقیق این اتفاق تجربه کافی را کسب کند تا در آینده چنین وقایعی رخ ندهند.
تدبیر24: کلمه «نفوذی» در اصطلاحات سیاسی به فردی گفته می‌شود که گرایش سیاسی واقعی خودش را پنهان کند و در درون یک جریان سیاسی دیگر فعالیت کند تا در یک بزنگاه به نفع جریان فکری واقعی خودش عمل کند.

ماجرای انتخاب شهردار تهران و پیروزی قالیباف بر محسن هاشمی با یک رای بیشتر از جمله وقایع جالب توجه بود که در آن ردپای چنین رفتاری دیده شد.

الهه راستگو که در سالهای آغازین فعالیت سیاسی خود و ورودش به مجلس پنجم دارای گرایشات اصولگرایی بود، پس از مدتی به اصلاحات ابراز تمایل کرد و به یکی از احزاب جبهه اصلاحات پیوست. هرچند که عملکرد او در برخی مواقع شک و ظن برخی از فعالین اصلاح‌طلب را برمی‌انگیخت اما در نهایت او در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان برای انتخابات اخیر شورای شهر تهران قرار گرفت، به این واسطه وارد شورا شد و با تک رای خودش به قالیباف، فرمانده سابق نیروی انتظامی را پشت میز شهرداری ماندگار کرد.

هرچند که این ماجرا دیگر گذشته است و این نفوذ جریان اصولگرایی در بدنه اصلاحات ضربه خود را وارد کرده، اما لازم به نظر می‌رسد که جریان اصلاحات با واکاوی دقیق این اتفاق تجربه کافی را کسب کند تا در آینده چنین وقایعی رخ ندهند.

امروز خبرگزاری وابسته به یک جناح خاص جریان اصولگرایی نوشت:

الهه راستگو عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران دقایقی پیش با حضور در خبرگزاری فارس از بخشهای مختلف تحریریه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با مدیر عامل خبرگزاری فارس و جمعی از مدیران این رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان روند کاری بخش‌های مختلف قرار گرفت.

الهه راستگو عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با مدیران خبرگزاری فارس با اشاره پوشش خبری خبرگزاری فارس در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: خبرگزاری فارس یک رسانه ارزشی و همراه با نظام بوده است که باعث خرسندی و خوشحالی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها