تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۲۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد زائران حج تمتع ۹۳ از امروز به مدت یک هفته مهلت دارند برای واریز قسط دوم هزینه سفر خود اقدام کنند.
تدبیر24: بر اساس اطلاعیه روابط عمومی سازمان حج و زیارت مدت زمان پرداخت قسط دوم هزینه سفر به حج سال 93 یک هفته است و پرداخت نکردن قسط دوم در مدت زمان یاد شده، به منزله انصراف از تشرف به زیارت خانه خدا در حج سال‌جاری خواهد بود.

لازم به توضیح است مبلغ قسط دوم مابه التفاوت قسط نخست با درجه قیمتی کاروان انتخاب شده است.

امسال برای نخستین بار هزینه سفر به حج تمتع در دو قسط از زائران دریافت می‌شود که قسط اول پنج میلیون تومان بود و بهمن و اسفند سال گذشته از زائران دریافت شد.

حداقل و حداکثر هزینه سفر به خانه خدا در حج امسال هفت میلیون و 700 هزار تومان و 10 میلیون و 600 هزار تومان  است و کف قیمت‌ها نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نکرده، اما سقف قیمت‌ها حدود 250 هزار تومان افزایش یافته که علت آن افزایش نرخ ارز است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها