تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۲۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
«سرتاج عزیز» مشاور امنیت ملی و امور خارجی نخست وزیر پاکستان پیام ویژه رییس جمهوری این کشور را امروز (دوشنبه) تقدیم حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری می کند.
تدبیر24: سرتاج عزیز شب گذشته (یکشنبه شب) به همراه اعزاز احمد چدری سخنگوی وزارت امورخارجه پاکستان و هیات سیاسی و دیپلماتیک وارد تهران شد.

وی که به عنوان فرستاده ویژه نخست وزیر پاکستان وارد تهران شده ابتدا با محمدجواد ظریف وزیرخارجه کشورمان دیدار و درباره مسائل مهم منطقه ای و بین المللی گفت و گو کند.

به طور قطع گفت وگو پیرامون امنیت افغانستان پس از سال 2014(خروج نیروهای نظامی ناتو)،بحران سوریه و تحولات منطقه ای و مسائل مرزی از جمله موضوعات مهم مورد بحث بین سرتاج عزیز و ظریف خواهد بود.

سرتاج عزیز پس از دیدار با وزیر امور خارجه ایران ، ظهر امروز با رییس جمهوری اسلامی ایران دیدار و پیام ویژه نواز شریف نخست وزیر پاکستان را تقدیم می کند.

این سفر یک روزه به منظور فراهم کردن مقدمات سفر نواز شریف نخست وزیر پاکستان بوده که قرار است تا پایان ماه جاری انجام شود.

مشاور امنیت ملی و امورخارجی نخست وزیر پاکستان امشب نیز در ضیافت شام ظریف شرکت می کند.

دولت نواز شریف طی یکسال گذشته وزیرامور خارجه نداشته و سرتاج عزیز در تمام مناسبات بین المللی نقش وزیرخارجه را نیز ایفا کرده است. نواز شریف رییس حزب حاکم مسلم لیگ است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها