تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۲۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
دبیر کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: فیلترینگ«واتس آپ» تصویب و به وزارت ارتباطات اعلام شده است،‌ بنابراین دستور کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لازم‌الاجراست و عدم اجرای آن جرم محسوب می‌شود.

تدبیر24:  عبدالصمد خرم‌آبادی با اشاره به تصویب قانون فیلترینگ در مورد نرم افزار «واتس آپ»‌ اظهار داشت: این قانون در انتهای سال گذشته به تصویب رسیده ولی هنوز زمان دقیق اجرای آن مشخص نیست.

وی با بیان این که دستور فیلترینگ«واتس آپ» صادر شده است، افزود: متاسفانه وزارت ارتباطات تاکنون این دستور را اجرایی نکرده است.

خرم آبادی تاکید کرد:‌ دستور کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لازم‌الاجراست و عدم اجرای آن جرم محسوب می‌شود.

دبیر کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در خصوص اختلالات امروز نرم افزار «وایبر» اظهارداشت: کمیته فیلترینگ در این مورد هیچ دخالتی نداشته و همانطور که در سایت ها اعلام شده اختلالات امروز این نرم افزار، جهانی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها