تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۲۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
بلیچر ریپورت:
تارنمای بلیچر ریپورت در فاصله بیش از یک ماه مانده به آغاز مسابقات جام جهانی 2014برزیل، این رقابت ها را سکوی پرشی برای برخی ستارگان فوتبال آسیا از جمله احسان حاج صفی ...
تدبیر24: تارنمای بلیچر ریپورت در فاصله بیش از یک ماه مانده به آغاز مسابقات جام جهانی 2014برزیل، این رقابت ها را سکوی پرشی برای برخی ستارگان فوتبال آسیا از جمله احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد دانست.

 این سایت نوشت: اگر چه هرگز نمی توان یک بازیکن را بر اساس عملکرداو در یک تورنمنت بین المللی خریداری کرد اما چنین عرصه هایی تأثیر به سزایی در بالا رفتن پله های ترقی توسط بازیکنان در سطح باشگاهی خواهند داشت.  
 
ازاین نظر جام جهانی 2014 برزیل نیز استثنا نیست و مدیربرنامه ها از هم اکنون کار خود را برای پیدا کردن بازیکنان جدید آغاز کرده اند.  
 
جام جهانی در بدو امر صحنه ای برای درخشش تیم های ملی است اما برای بسیاری از بازیکنان بهترین فرصت ممکن برای تحت تأثیر قرار دادن تماشاگران خواهد بود.  
 
بلیچر ریپورت در همین زمینه از احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد به عنوان دو تن از 10 ستاره آسیا نام برده است که در جام جهانی می توانند راه حضور خود در باشگاه های مطرح دنیا را هموار کنند.
 
** احسان حاج صفی
 
مدافع چپ ایران که در 24سالگی بیش از 50 بازی ملی انجام داده است وانتظار می رود نقش مهمی در تیم کارلوس کی روش داشته باشد.  
 
وی در سال 2009 توسط سایت گل به عنوان یکی از خوش آتیه ترین بازیکنان جوان آسیا نام گرفت که در نوجوانی به تیم ملی ایران دعوت شد.
 
** کریم انصاری فرد
 
دیگر بازیکن 24 ساله ایرانی با تعداد نسبتا زیاد بازی ملی که بعد از گلزنی های متعدد درلیگ ایران، از چندی پیش مورد توجه برخی تیم های اروپایی قرار گرفته است.
 
بلیچر ریپورت در سال 2011 او را به عنوان یکی ازتماشایی ترین بازیکنان آسیا نام برد و انصاری فرد از آن زمان به بعد مورد توجه تیم های سلتیک، اورتون، استوا بخارست و بروسیا دورتموند قرار گرفته است.
 
بلیچر ریپورت درادامه گزارش خود آورده است: متقاعدکردن باشگاه های اروپایی برای جذب یک بازیکن بر اساس عملکرد او در تیم ملی ایران کار راحتی نیست با وجود این ارایه یک بازی خوب درجام جهانی می تواند خیلی زود به شایعات جامه عمل بپوشاند و آنها را به حقیقت تبدیل کند.
 
این سایت همچنین از تام راجیک (استرالیا)، لی چونگ یونگ (کره جنوبی)، رایان مک گوآن (استرالیا)، هیروشی کیوتاکه (ژاپن)، کیم شین ووک (کره جنوبی)، مارک میلیگان (استرالیا)، یویچیرو کاکیتانی (ژاپن) و کیم یونگ گون (کره جنوبی) به عنوان دیگر ستارگان آسیا نام برده است که جام جهانی 2014 برزیل می تواند سکوی پرش آنها به تیم های مطرح اروپایی باشد.
برچسب ها: تدبیر۲۴
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها