تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۸
رتبه سوم بالاترین شاخص تورم نتیجه سوء مدیریت و بخش نامه ها و آیین نامه های بانک مرکزی، گمرک و اداره مالیات است و دلیل دیگر را می توان در انتظارات مردم و آشفتگی بازار دانست.

براساس گزارش بانک جهانی شاخص تورم ایران در سال 2012 میلادی را 27.3 درصد اعلام کرد که پس از بلاروس و سوریه رتبه سوم را دارد.

به گزارش گفتگو نیوز پیمان فروزش عضو کمیسون  اقتصادی مجلس ضمن تایید این خبر اظهار داشت:نرخ تورم رسمی اعلام شده از سوی بانک مرکزی 44 درصد است و به معنای افزایش گرانی ها است که معولاً به سه دلیل رخ می دهد اولین دلیل افزایش قیمت ها به دلیل تحریمات و فشارهای خارجی بر اقتصاد کشور است.
وی ادامه داد: دلیل دوم سوء مدیریت و بخش نامه ها و آیین نامه های بانک مرکزی، گمرک و اداره مالیات است و دلیل سوم را می توان در انتظارات مردم و آشفتگی بازار دانست.
فروزش اظهار داشت: تورم ایجاد شده از طریق بخش های داخلی با اصلاح رویه ها و بخش نامه ها وزارت اقتصاد در مقررات تولیدی و بانکی برطرف خواهد شد.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه بعد از بر طرف کردن مشکلات داخلی باید در حل مشکلات خارجی و تحریم ها پرداخت، افزود: مسائل خارجی با کمک وزرات امور خارجه و در نظر سیاست خارجی صحیح بر طرف خواهد شد که خود انتظارات منفی را از میان بر می دارد.
وی با اشاره به اینکه اقدامات صحیح دولت می تواند از شتاب تورم بکاهد ،افزود: قسمتی از تورم که از بخش داخلی نشات گرفته است  در کمتر از یک سال بر طرف خواهد شد و می توانیم با اصلاح آیین نامه های داخلی تورم را به زیر 30 درصد برسانیم .
فروزش در همی راستا ادامه داد:بعد از اصلاح ساختار داخلی، امید است با کاهش تحریم ها و بر طرف شدن آن ها در سال  آینده تورم را به 20 درصد برسانیم.
وی در پایان از دولت اعتدال در خواست کرد که آمار و ارقام شاخص ها را بصورت صحیح اعلام کند حتی اگر به ضرر دولت تمام شد تا با کمک آمار صحیح برنامه ریزی های درست انجام شود و مشکلات اقتصادی کشور حل شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها