تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۲۳۳۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
امام هادى عليه السلام: به راستى كه حرام، افزايش نمى يابد و اگر افزايش يابد، بركتى ندارد و اگر انفاق شود،پاداشى ندارد و اگر بماند، توشه اى به سوى آتش خواهد بود. كافى، ج 5، ص 125، ح7
تدبیر24: چندی پیش شاهین نجفی، خواننده متواری به خارج از كشور، ترانه ای در توهین به امام هادی (علیه السلام) اجرا كرد كه موجب خشم مراجع عظام تقلید و شیعیان شد.

دفتر جمعیت چشمه های امید طی اطلاعیه ای از تمامی مردم ایران خواست تا بصورت هماهنگ انزجار خود را از حرکت شنیع شاهین نجفی ملعون اعلام دارند.

دبیر این تشکل جوان و فعال در وبلاگ شخصی خود چنین نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پي جسارت به ساحت مقدس و مقام والای امام هادی علیه السلام دل مسلمانان زیادی به رنج آمد. امامی که مظلومانه زیست و در زمان جور انواع سختی ها را متحمل شد اما تابع حکومت ظالم نشد..

جوانان و مردم مسلمان ایران بیایید تا در آستانه سالروز شهادت امام هادی علیه السلام از اول ماه رجب به مدت ده روز در اقدامی گسترده و هماهنگ  اقدام به نشر فرامین امام هادی علیه السلام کنیم و :

1.تصویری که میبینید با زیرنویس جانم فدای امام هادی علیه السلام جهت این حرکت عظیم آماده شده است.

2.در وبلاگها و وبسایتهای خود احادیث و زندگینامه آن امام همام را نشر دهیم و این عکس را در بالای وبسایتهایمان قرار دهیم.

3.در شبکه های اجتماعی که عضو هستیم احادیث و زندگینامه آن امام همام را نشر دهیم و این عکس را به عنوان عکس پرفایلمان انتخاب کنیم.

4.در نرم افزارهای موبایل مانند: واتساپ، تلگرام، تانگو، نیمباز، لاین، یاهو، وایبر و ... از این عکس به صورت هماهنگ به عنوان عکس پروفایل خود انتخاب کنیم و در گروههایی که عضو هستیم احادیث و زندگینامه امام هادی علیه السلام را نشر دهیم.

بیایید اینبار ما! آری خود ما در یک حرکت عظیم و هماهنگ نشان دهیم شیعه زنده است. بیایید همانطور که برخی از پیامهای طنزآمیز، سیاسی و حتی خرافی را به راحتی نشر میدهید اینبار دست در دست هم هفته ای با عطر امام هادی را در جامعه رقم بزنیم.

در این امر به همکاری تمامی تشکل ها و نهاد ها نیازمندیم پس در این امر مهم کوتاهی نفر مایید.

اجرکم عندالله- 1393/2/8 دفتر جمعیت چشمه های امید

فروغی که از خورشید وجودش می‌تابید، روشن‌گر افکار و راهنمای مردم بیدار بود. ظلمت حاکم، آن حق مظلوم را به زندان افکند و در حصر نهاد، ولی آن نور زندانى، پیوسته روشنایی می‌بخشید و بر دل‌های محبان حکومت داشت؛ نه با سلاح، که با فلاح؛ نه با قدرت نظامى، که با فضیلت اخلاقى.

سخن‌چینان از جاذبه معنوی و برتری علمی‌اش در آتش حسد می‌‌سوختند و حاکمان، او را رقیب حکومت می‌دانستند. او را از مدینه به سامرا بردند تا مدینه بی‌خورشید بماند و پروانه‌ها، سرگردان و شیعه، پریشان، ولی خلفای کوردل عباسى، کورتر از آن بودند که فروغ جهان‌تاب او را درک کنند.
آنچه او را محبوب دل‌ها ساخته بود، پیوند با خدا، تکیه بر خالق، غنای از مخلوق، وارستگی از دنیا، وابستگی به ابدیت و دلدادگی به عبادت بود.

سلام بر جان روشن و ضمیر فروزانش که با نیایش و نجوا با خدا مأنوس بود و سجاده و سحر، گواه یک عمر تهجد و شب‌زنده‌داری‌اش بود».



منبع: مائده سبز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
0
0
احسنت
لعنت بر این ملعون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
0
0
احسنت
لعنت بر این ملعون
لیلا شهسواری شیراز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
0
0
واقعا این سایت مایده سبز خوب در شبکه های اجتماعی دارد فرهنگ سازی میکند مخصوصا در امر پرهیز از خرافات
احسنت به مسوولین تدبیر24که این خبر رو مانند چند سایت دیگر نشر داده اند
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها