تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۲۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
پسر بچه 8 ساله که به دفاع از خواهر 12 ساله اش درمقابل فرد متجاوز پرداخت، پس از ضرب و شتم وحشیانه کشته شد.
تدبیر24: پسر بچه 8 ساله که به دفاع از خواهر 12 ساله اش درمقابل فرد متجاوز پرداخت، پس از ضرب و شتم وحشیانه کشته شد.

مارتین کاب 8ساله در دفاع از خواهر 12ساله خود قهرمانانه در مقابل نوجوان متجاوز ایستاد و در پی ضرب و شتم وحشیانه کشته شد و جسد وی در جاده‌ای در ریچموند ویرجیتا توسط پلیس کشف شد.

عصر روز پنج شنبه گذشته هنگامی که خواهر و برادر در فاصله نزدیکی از منزل مسکونی خود که درکنار خطوط راه‌آهن ریچموند واقع شده بود سرگرم بازی بودند که یک غریبه به طرف آنان نزدیک شد و با حمله‌ور شدن به سمت خواهر 12ساله مارتین اهداف پلید خود را دنبال می‌کرد.

بنابراین گزارش مارتین به قصد مداخله و نجات خواهر بزرگتر خود سعی در راندن نوجوان متجاوز را داشته که در نهایت با اصابت ضربه سنگی به سرش از جانب غریبه کشته شد.

پس از متواری شدن متجاوز و یافتن جسد بی‌جان مارتین و خواهرش توسط پلیس گشت به بیمارستان منتقل شدند.

خواهر 12ساله‌اش پس از به هوش آمدن با بازگو کردن آنچه بر خود و برادرش اتفاق افتاده و چهره‌نگاری فرد متجاوز پلیس را موفق به دستگیری وی نمود.

نوجوان متجاوز در جلسه بازپرسی از بیان حقیقت سر باز زده و درحضور قربانی که به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، به قتل و آنچه انجام داده بود، اعتراف کرد.

جلسه دادگاه وی پس از تکمیل شدن پرونده وی برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها