تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۳۶۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
عفت مرعشی
تدبیر24: دوباره تندروي و دوباره افراط‌گرايي. آنچه همواره در ايران وجود داشته و همواره با آن مقابله شده است؛ افراط گرايي و تندروي است. رفتارهايي كه بزرگان را نگران مي‌كرد. آنچه امروز در رفتارهای تندروها به چشم مي‌خورد از سال‌ها پيش وجود داشته اما آنچه نگراني‌ها را دامن مي‌زند رشد اينگونه رفتارهاست كه هرروز پررنگ‌تر و هرروز به شكلي جديد ظاهر مي‌شود و اين مساله را به وضوح مي‌توان درباره دولت‌هاي گذشته و اشخاص برجسته مشاهده كرد. اگر تا ديروز اعضاي احزاب سياسي براي نيل به قدرت اقدام به هجمه به يكديگر مي‌كردند امروز نوك پيكان كينه‌ورزي تندروها به سمت بزرگاني چون آيت‌ا... هاشمي و سيدحسن خميني نشانه رفته و امروز شاهد هستيم كه شيب اين روند نه تنها در همان حد گذشته باقي نمانده، بلکه افزايش هم داشته است. نگران‌كننده اين كه معدود افرادی كه هيچ چيز جز منافع شخصي برايشان اهميت ندارد، در 4سال اخير هجمه‌هاي خود را متوجه بزرگان كشور كرده‌اند؛ يك روز بر هم زدن سخنراني و روزي پرتاب كردن کفش به سمت سخنران و روزي توهين به مقامی ديگر.
 
همسر هاشمي از هجمه‌ها به خانواده‌اش مي‌گويد
 
توهين، افترا و انتقادات شديد نسبت به بزرگمرد سياست ايران (آيت‌ا... هاشمي‌) از آن قِسم تندروي‌هايي است كه هيچ حد و مرزي نمي‌شناسد و افرادي كه وحدت و يكپارچگي كشور را تهديدي عليه منافع خود مي‌دانند، از تمام قدرت خود، از تمام ابزارهاي در دست و البته از پشتوانه‌های حمايتي خود استفاده مي‌كنند تا از حضور وی در جامعه و در عرصه سياسي و اجرايي جلوگيري كنند و اين مساله را در چند سال گذشته به اشكال مختلف چه از طريق هجمه به خود وی و چه از طريق توهين به فرزندانش به منصه‌ظهور رسانده‌اند؛ آنچه تاسف هر فرد دلسوزي را به همراه دارد اين است كه آيت‌ا... هاشمي ديگر در پشت تريبون نمازجمعه قرار نگيرد تا مبادا تندروها آسيبي به جامعه وارد كنند اما آنچه اين مرد روزهاي سخت در طول سال‌ها تجربه سياسي آموخته و آموزش داده است، بزرگواري و بالا بودن آستانه تحمل و سعه‌صدر است؛ رفتاري كه در خوي و منش خانواده او ازجمله همسرش وجود دارد. اين بانوي همراه كه همواره لبخندي دلنشين بر لب دارد، درباره هجمه‌ها نسبت به آيت‌ا... هاشمي و فرزندانشان به آرمان مي‌گويند: اين مساله، مساله تازه‌اي نيست، ما فراوان ديديم، البته به آنها خنديديم و از كنارشان عبور كرديم. عفت مرعشي همچنين به دولت يازدهم پيشنهاد مي‌كند كه كار خود را آنطور كه صلاح مي‌داند و آنطور كه بايد باشد، انجام دهد و توجهي به هجمه‌ها نكند. او همچنين خطاب به دولت مي‌گويد: شما نيز مانند ما با لبخند از كنار هجمه‌ها و تندروي‌ها بگذريد.
 
بيت امام(ره) در برابر تندروها
 
تندروها كه دشمن قسم‌خورده اعتدال هستند، كوچك‌ترين حركت از سوي اعتدال‌طلبان و اصلاح‌طلبان را مورد هجمه قرار مي‌دهند و بدون توجه به آنچه انجام يا آنچه گفته مي‌شود تنها به هجمه و انتقاد خود با اقدامات از پيش تعيين شده مي‌پردازند و در این راه هرآنچه بخواهند مي‌گويند و هرآنچه بخواهند انجام مي‌دهند شاید دلخوش به این هستند که دولت و بزرگان تحمل بالایی دارند. آنان كه دست به چنين رفتارهايي مي‌زنند دائم از مردم و منافع كشور می‌گویند در حالي كه پايشان را چنان از گليم خود فراتر گذاشته‌اند كه تصور مي‌كنند با هجمه به يادگار بنيانگذار انقلاب اسلامي صاحب ارزش و منزلت مي‌شوند و بعد از هجمه‌هايي كه به‌ويژه در سال‌هاي اخير نسبت به بيت حضرت امام(ره) نشان دادند، چندي پيش بار ديگر كوچكي خود را به نمايش گذاشته و سخنراني آیت‌ا...سيدحسن خميني كه در يك محيط كاملا علمي آن هم براي تبيين شخصيت امام(ره) بود را لغو کردند كه اين مساله تاسف‌ها را برانگيخت. اين افراد تندرو كه هيچ منطق و اصولي براي رفتار خود ندارند، كه اگر داشتند به آنها تندرو گفته نمي‌شدند و از آنجايي كه ديگر مرزي را هم براي رفتارهاي خود قائل نيستند، هجمه‌هاي خود را متوجه اشخاص صاحب مقام و مسئوليت در كشور كرده‌اند؛ رفتاري كه اگر در مقابل آن ديوار كشيده نشود، تبعات خوبي نخواهد داشت. بايد توجه داشت كه ميانه‌رو، اصلاح‌طلب و اصولگرا همه در يك كشتي سوار هستیم و سوراخ كردن اين كشتي -از جانب تندروها- همه را با مشكل مواجه خواهد كرد.
 
 
 
 
برچسب ها: تدبیر۲۴
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
سیدمحمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
0
0
حاج خانم دستور لشگر کشی خیابانی از کانال شما شروع شد یادته .
افراطی گری در خصلت شما بیشتر هویدا بود .
انقدر جوانان را به سوی نماز جمعه کشاند حاج اقا که یادشان رفته بود زن و مرد جدا نماز میخوانند و کفش را در میاورند شاید افراط حاج اقا در جذب جوانان را دیدند مانع حضورش در نماز جمعه شده اند.
شبهایی که حاج اقا خواب میدید وظیفت حکم میکرد یک لیوان اب خنک بهش بدی که خواب را درست تعریف کنه نه هر جور افراطش گرفت.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها