تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۵
همایش بزرگداشت روز پزشک عصر امروز(پنج‌شنبه) با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص نظام در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.
در این مراسم عفت مرعشی، فاطمه هاشمی رفسنجانی، طاهرنژاد عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، عباس شیبانی عضو شورای شهر تهران، علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، حسین کمالی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور حضور داشتند.

در این مراسم، نهاوندیان حکم حسن روحانی در تنفیذ علیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی را قرائت کرد.

در حکم روحانی آمده است: در اجرای ماده ۹ قانون سازمان نظام پزشکی مصوب ۲۵ فروردین ۸۳ مجلس شورای اسلامی و براساس رای اکثریت اعضای مجمع عمومی، شما را به مدت ۴ سال به عنوان رئیس کل سازمان نظام پزشکی منصوب می‌کند.
سخنران ویژه همایش بزرگداشت روز پزشک آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود. وی طی سخنانی به جایگاه علمی ابوعلی‌سینا، نقش و جایگاه ویژه سازمان نظام پزشکی و نحوه نقش‌آفرینی مردم در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: وقتی که در انتخابات ثبت نام کردم sms های زیادی آمد که شما صوراسرافیل درست کردید اما وقتی که از میدان در رفتم باز مردم کار خود را انجام دادند، مردم صوراسرافیل درست کردند؛ این مردم بودند که به دنبال تغییر بودند.

هاشمی رفسنجانی همچنین در وصف هاشمی وزیر جدید بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: من سال‌ها وی را می‌شناسم. من مریض وی بودم حقیقتا چشمم را خوب نگه داشته است. از ۵۰ سال پیش نمره چشم من زیر یک بود و تا الان هم همین نمره را حفظ کردم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها