تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
رئیس مرکز تحقیقات ایدز ایران با بیان اینکه "در حال حاضر ایدز در ایران و منطقه خاورمیانه رشد صعودی دارد"، اظهار کرد: متأسفانه شیوع ایدز در ایران از طریق تماس جنسی رو به افزایش است.
تدبیر24: دکتر مینو محرز رئیس مرکز تحقیقات ایدز ایران، متخصص بیماری‌های عفونی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه افزود: ایدز در افراد زیر ۳۰ سال و در مردان بیشتر دیده شده و در زنان نیز در حال افزایش است و اگر در این خصوص فکر اساسی نشود تعداد نوزادانی که با ایدز متولد می‌شوند هر روز بیشتر خواهد شد.

وی نداشتن آگاهی کافی مردم از ایدز، شیوع و راه های پیشگیری آن را از بزرگترین معضلات جامعه ایران دانست و گفت: مردم ایران و به خصوص نوجوانان از ایدز اطلاعات کافی ندارند و به جد می گویم رسانه‌ها و آموزش و پرورش نقش عمده‌ای در آگاه کردن مردم می توانند داشته باشند.

وی افزود: ولی متأسفانه به دلیل قبح مسئله، در مدارس و رسانه‌های کشور ما شفاف سازی نمی شود و مهارت زندگی به نوجوانان و جوانان در اینکه به اعتیاد و بی بندوباری نه بگویند آموزش داده نمی شود تا کمتر دچار آسیب‌های زندگی شوند.

دکتر محرز با اشاره به فعالیت‌های مرکز تحقیقات ایدز، گفت: مرکز تحقیقات ایدز ایران از نقشی محوری درایران و منطقه جهت بالا بردن و پیشبرد سطح آگاهی در زمینه HIV/AIDS برخوردار است. به همین منظور، با همکاری دیگر مراکز تحقیقاتی و با کمک پژوهش، آموزش و توسعه برنامه های الگویی هدف‌هایی چون افزایش طول عمر افراد مبتلا، جلوگیری از انتقال HIV و بالا بردن سلامت افرادی که با HIV/AIDS زندگی می‌کنند را دنبال می‌کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها