تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۲۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
تدبیر24 : تعدادی از نمایندگان اصولگرای مجلس شورای اسلامی در این بهبوهه مذاکرات ایران و ۵+۱ و در حالی که مذاکرات به مراحل حساس خود نزدیک می شود و ارتباط مستقیم با منافع و امنیت ملی ما دارد خواهان حضور در صدا و سیما و نقد! توافق ژنو هستند.

جدای از این حدیث شریفه که معصوم فرمود :"الاعمال بالنیات" و اینکه نیت این تعداد از محترمین مجلس برای نقد توافق ژنو چه می باشد؟ و ما نیز فرض را بر این قرار می دهیم که این بزرگان نه در فکر منافغ خود بلکه در پی منافع ملی هستند،حال سوال اصلی این است که آیا همین نمایندگان محترم مجلس نهم و قبل ترها هشتم که خواهان نقد مذاکرات آن هم نه در سایت ها و روزنامه ها بلکه در صداوسیما هستند، چنین حقی را برای سایر گروه های سیاسی و حتی افراد مستقل، در طی هشت سال حکومت مطلق خود بر تمام ارکان نظام قائل بوده اند یا خیر؟

به عنوان یک شهروند جمهوری اسلامی اعلام می کنم که این حق نقد (که نقد تقوای سیاست است) را اصولگرایان نه تنها به مردم و گروه های سیاسی دیگر بلکه حتی به اصولگرایان معتدلی چون علی مطهری و احمد توکلی نیز نداده اند. در مناظرات نیز محسن رضایی و دکتر ولایتی لب به نقد اصولگرایانی چون جلیلی و حدادعادل گشودند که "مذاکرات فقط خواندن بیانیه و گذاشتن قرار بعدی نیست"!

حال که دولت دکتر روحانی با حمایت رسمی بیست میلیون نفری و غیر رسمی هفت و چند میلیون نفری ملت بزرگ ایران و با نظارت رهبری معظم انقلاب پای به این میدان حساس بین المللی نهاده اند و تا بحال نیز به نقل از دکتر عراقچی قریب به ۲/۴۰۰میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران را حسب وظیفه و تکلیف آزاد کرده اند عده ای بر طبل نقدی می کوبند که خود هشت سال خورشیدی راه را بر آن بسته بودند.

با این حال رد چنین درخواست هایی از جانب صداوسیما نه بخاطر منافع ملی بلکه به این علت است که راه را برای نقد هشت سال گذشته باز می کند و این بار اصولگرایی چون مهندس ضرغامی اجازه نقد هشت سال گذشته را نمی دهد!
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها