تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۲۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
معاون کنسولی و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه اعلام کرد که با پیشنهاد رسول خادم، به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون کُشتی درآمده است.
تدبیر24: حسن قشقاوی، معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه کشورمان که اصالتا اهل بابل است و اخیراً به عضویت فدراسیون کشتی درآمده در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس از آنچه منجر به عضویتش در این فدراسیون شد، سخن گفت.

وی در این باره عنوان کرد: چند ماه پیش از طریق وزارت ورزش و جوانان فرمی برای عضویت در هیأت رئیسه این فدراسیون برای من ارسال شد و پس از تکمیل این فرم توسط اینجانب، رئیس فدراسیون کشتی پیشنهاد عضویتم را به وزیر ورزش و جوانان ارائه داد که در نهایت منجر به صدور حکم شد.

معاون محمدجواد ظریف همچنین از علاقه‌اش به ورزش کشتی سخن به میان آورد و افزود: از کودکی علاقه خاصی به ورزش کشتی داشتم و از 10 سالگی فاصله مازندران تا تهران را طی می‌کردم تا مشوق تیم کشتی سازمان آب تهران باشم و در اکثر مسابقات کشتی نیز شرکت می‌کردم.

او که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی و سفارت ایران در قزاقستان و سوئد را در کارنامه کاری دارد و از دوران وزارت منوچهر متکی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت خارجه است، در این باره اضافه کرد: وقتی با صدور حکم مواجه شدم با کمال میل پذیرفتم و در یک جلسه فدراسیون کشتی نیز شرکت کردم.

آن‌گونه که معاون وزیر خارجه عنوان می‌کند با ورزش ناآشنا نیست و به گفته خودش حدود 20 سال قبل عضو هیأت فوتبال استان تهران بوده و پس از آن به مدت 4 سال به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال کشور درآمده و حتی در مقطعی نیز سرپرست تیم ملی فوتبال نوجوانان بوده است.

قشقاوی همچنین صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه فرهنگی و ورزشی پیک آزادی نیز بوده است.

وی در این گفت‌وگو همچنین عنوان کرد که برنامه‌هایی را در راستای بهبود وضعیت این فدراسیون مدنظر دارد که در نشست‌های بعدی با اعضای فدراسیون در آن خصوص گفت‌وگو می‌کند.

معاون وزیر خارجه فدراسیون کشتی را فدراسیونی قوی خواند و رسول خادم را فردی موفق برشمرد و درباره ترکیب هیأت رئیسه که به گفته وی ترکیب متنوعی است،‌ اظهار داشت:‌ مجموعه حاضر در هیأت رئیسه مجموعه‌ای قوی و علاقمند به رشد و بالندگی هر چه بیشتر این ورزش هستند


برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها