تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۲۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام(ره) از آماده باش تمام بیمارستانهای کشور، استقرار ۳ بیمارستان صحرایی، ۲۰ درمانگاه، ۳۰۰ آمبولانس و ۱۳۰۰ مأمور اورژانس در اطراف حرم خبر داد و گفت: زائران نسبت به تأمین آب و غذای مطمئن دقت کنند.
تدبیر24:رضا دهقانپور در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس افزود: مرکز اورژانس تهران مانند سالهای گذشته به عنوان نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران و هماهنگی سایر دستگاهها فعالیت می‌کنند و در این راستا 3 کمیته تخصصی بهداشت و درمان، تشریفات و پشتیبانی تشکیل شده است.

وی گفت: یکی از این کمیته ها، کمیته بهداشت، درمان و امداد و نجات است که با همکاری ارگانهای مختلفی از جمله دانشگاههای علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران، البرز و سایر دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور، سازمان امداد و نجات هلال احمر، بهداری نیروهای مسلح و نیروی انتظامی، بسیج جامعه پزشکی، سازمان تأمین اجتماعی، شهرداری تهران، سازمان آتش نشانی و مراکز آمبولانس خصوصی فعالیت می کند.

رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام (ره) افزود: به تمام بیمارستانهای سراسر کشور برای ارائه خدمت به زائران حرم حضرت امام اعلام آماده باش شده است و در حوزه عملیاتی نیز 3 بیمارستان صحرایی و 20 درمانگاه سرپایی برای خواهران و برادران در اضلاع مختلف حرم مستقر شده است.

وی ادامه داد: در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی و فوریتهای پزشکی نیز تمام نیروها و پایگاههای اورژانس شهری و جاده ای در این ایام در حالت آماده باش هستند و 1300 مأمور اورژانس نیز در محدوده حرم در پایگاههای مرکز فوریتهای پزشکی حضور  دارند.

دهقانپور گفت: دستورالعمل های بهداشتی و درمانی نیز برای ارائه خدمات مناسب به تمام مراکز تابعه ابلاغ شده است و اقدامات لازم برای نظارت بر طبخ غذا و آبخوری ها انجام می شود.

وی ادامه داد: از مردم می خواهیم که مواد غذایی فاسد شدنی و کنسروهای غیر مطمئن و به خصوص آب آشامیدنی غیر بطری و نامطمئن خودداری کنند. همچنین در استفاده از یخ ها نیز دقت کنند و از یخ های غیر مطمئن استفاده نکنند.

وی گفت: در مورد حوادث احتمالی نیز تمهیدات لازم از سوی پلیس و مسئولان مربوطه انجام می شود اما پیشنهاد ما این است که جوانان از افراد مسن و کودکان مراقبت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

رئیس اورژانس تهران ادامه داد: سال گذشته ستاد بهداشت و درمان مراسم بزرگداشت حضرت امام(ره) در مجموع به 6100 زائر خدمات ارائه کرد و حدود 75 نیز به بیمارستان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با وجود آماده باش همه بیمارستانهای تهران، بیمارستانهایی که به حرم نزدیکتر هستند مانند بیمارستان شهدای هفت تیر و بیمارستان فیروزآبادی بیشتر در این زمینه همکاری دارند.

وی ادامه داد: هیچ دستورالعملی برای پیشگیری و مراقبت از نظر ویروس کرونا نداریم و از این نظر نگرانی نداریم. مهمترین نگرانی ما بروز گرمازدگی و حوادث ناشی از ازدحام جمعیت است به همین علت از همه زائران می خواهیم که آب آشامیدنی سالم و مطمئن را همیشه همراه خود داشته باشند، در زمان گرما و شدت آفتاب در محل های باز و در معرض تابش مستقیم خورشید نباشند و مراقب آفراد آسیب پذیر مانند کودکان و افراد مسن نیز باشند.

وی گفت: رانندگان کاروانها نیز در نظر داشته باشند که سلامت و جان زائران به عملکرد مناسب آنها بستگی دارد و از آنان می خواهیم که قبل از رانندگی استراحت کافی داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها