تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
در ديدار عليشيري با هيات اقتصادي امارات:

سرمايه گذاري مشترك خارجي علامت عمق روابط اقتصادي دو كشور است

بهروز عليشيري معاون وزير امور اقتصادي و دارايي در محل سازمان سرمايه گذاري و كمكهاي اقتصادي و فني ايران با هيات اقتصادي امارات متحده عربي ديدار و گفتگو كرد.
تدبیر24:  به گزارش روابط عمومي سازمان سرمايه گذاري و كمكهاي اقتصادي و فني ايران، در اين ديدار عليشيري تاكيد كرد: اگر چه حجم روابط تجاري دو كشور در طي سال هاي اخير روند مطلوبي داشته است، اما لازم است تا دو كشور به لايه هاي عميق تر مناسبات اقتصادي حركت كنند.
 معاون وزير امور اقتصادي و دارايي در ادامه  با تاكيد براين مطلب افزود: انجام سرمايه گذاري مشترك توسط شركت هاي  دو كشور نشان از تعميق ساختاري روابط اقتصادي كشورهاست و دوكشور بايد تلاش كنند تا سطح و عمق مبادلات اقتصادي خود را بيش از گذشته گسترده تر كنند.
عبدالرحمن سيف العزيز رييس اتاق بازرگاني دبي نيز پس از ابراز تشكر از طرف ايراني،ضمن اشاره به امكانات موجود و ظرفيت هاي بسيار گسترده براي توسعه همكاري هاي ايران و امارات و آرزوي  موفقيت به دولت تدبير و اميد،خواستار تعميق و توسعه روابط بيش از پيش بين ايران و امارات شد.
 عليشيري در ادامه به اولويت دولت جمهوري اسلامي ايران براي توسعه همكاري هاي اقتصادي با  كشورهاي همسايه به ويژه كشورهاي كشورهاي حاشيه جنوبي خليج فارس،به سفرهاي امير دولت كويت به تهران و هيات اقتصادي كشور قطر كه به استان هرمزگان سفر نموده است، اشاره كرد و  تبادل اين هيات ها را نشانه جزم جدي مقامات ارشدايران جهت توسعه روابط با كشورهاي همسايه دانست.
معاون وزير امور اقتصادي و دارايي با تاكيد بر اينكه  در حوزه روابط تجاري، ايران بهترين روابط را با دولت امارات دارد، گفت: با اين وجود حجم سرمايه گذاري هاي اتباع اماراتي در ايران كم بوده و با توجه  به پتانسيل و فرصت هاي سرمايه گذاري در اقصي نقاط ايران در تمام بخش ها  خواستار افزايش سرمايه گذاري هاي مشترك شد.
عليشيري رييس كل سازمان سرمايه گذاري و كمكهاي اقتصادي و فني ايران با پيشنهاد به طرف اماراتي آمادگي سازمان متبوع خود با تشكيل  كارگروهي مشترك بين اين سازمان و اتاق بازرگاني امارات، افزود:  اين كار گروه با مشخص نمودن حوزه هاي مورد علاقه جهت سرمايه گذاري شركت هاي اماراتي در ايران اقدام نمايد.
وي همچنين با اشاره  به فرصت هاي موجود در بخش كشاورزي،گردشگري و هتل سازي در ايران و نيز افزايش چهار برابري سفر گردشگران كشورهاي حاشيه جنوبي خليج فارسي به ايران،اظهار داشت: با توجه به نگاه مثبت دولت و مسئولين به حوزه گردشگري و صنايع،خدمات و ظرفيت هاي فراوان و سود آوري بالا در اين حوزه ها سرمايه گذاران اماراتي مي توانند اين طرح ها را بررسي نموده و اقدام به سرمايه گذاري كنند.
 ريس اتاق بازرگاني نيز در ادامه اين ديدار ضمن اشاره به حضور بسيار زياد تجار، فعالان اقتصادي و گردشگران ايراني در امارات و بويژه در منطقه امير نشين دبي خواستار رفع موانع موجود جهت گسترش حجم مبادلات تجاري دو كشور و متعاقبا تسهيل شرايط به منظور حضور سرمايه گذاران امارات در ايران شد.
 طرف اماراتي  سوالاتي را در حوزه سرمايه گذاري خارجي مطرح نمودند كه عليشيري معاون وزير امور اقتصادي و دارايي حمايت جدي  مقامات ارشد كشور از تمام سرمايه گذاران خارجي  خبر داد و در پايان گزارشي را از قوانين، مقررات و رويه هاي قانون سرمايه گذاري و همچنين فرصت ها، مشوق ها و عملكرد مراكز خدمات  سرمايه گذاري در 31 استان كشور ايران را تشريح نمود .
لازم به ذكر است، در اين ديدار نمايندگان اتاق بازرگاني تهران، وزارت امور خارجه، گمرك و بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران نيز حضور داشتند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: