تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۲۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
پاپ فرانسیس در هنگام نماز مشترک شیمون پرز و محمود عباس در واتیکان از آن‌ها خواست تا برای تحقق صلح "شجاعانه" عمل کنند.
تدبیر24:پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان از شیمون پرز، رئیس رژیم صهیونیستی و محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا درخواست ملت خود را در زمینه صلح اجابت کرده و با شجاعت به مذاکرات خود ادامه دهند.

این اظهارات با پایان اقامه نماز مطرح شد که اقدامی تاریخی به شمار می‌آید چرا که برای نخستین بار است که مسلمانان، مسیحیان و یهودیان در واتیکان در کنار هم جمع شدند. همچنین نخستین بار است که محمود عباس و شیمون پرز از یک سال قبل به صورت علنی با یکدیگر دیدار می‌کنند.

این نماز که توسط شیمون پرز و محمود عباس ادا شد به درخواست پاپ فرانسیس در جریان سفر اخیرش به اراضی اشغالی بود.

پاپ فرانسیس با بیان اینکه تحقق صلح بسیار بیشتر از جنگ به شجاعت نیاز دارد از طرفین خواست گفت‌وگوها را آغاز کرده و به درگیری‌ها پایان دهند و به توافقنامه‌ها احترام گذاشته و از اقدامات تحریک آمیز دوری جویند.وی در ادامه افزود: تلاش برای تحقق صلح یکی از مسئولیت‌های مهم در مقابل وجدان‌ها و مردم ماست.

رهبر کاتولیک‌های جهان تصریح کرد: جهان میراثی است که ما آن را از پدرانمان به ارث برده‌ایم اما قرضی است که باید آن را به فرزندان خود بدهیم. فرزندان ما از درگیری‌ها خسته شده‌اند و می‌خواهند طلوع صلح را ببینند. آن‌ها از ما می‌خواهند که دیوارهای دشمنی را منهدم ساخته و در مسیر گفت‌وگو و صلح قدم برداریم.

وی تصریح کرد: بسیاری از فرزندان ما قربانی بی‌گناه جنگ‌ها و خشونت‌ها شده‌اند. یاد آن‌ها در وجود ما شجاعتی را برای تحقق صلح و قوتی را برای ادامه مذاکره با هر بهایی که باشد ایجاد می‌کند و به همین دلیل ما باید شرایطی را برای همزیستی مسالمت آمیز فراهم کنیم.

پاپ فراسیس عنوان داشت: ما چندین بار به صلح نزدیک شدیم اما شرارت‌ها با ابزارهای مختلف اجازه دستیابی به صلح را ندادند. ما در اینجا می‌گوییم که از مسئولیت‌های خود شانه خالی نمی‌کنیم. بلکه از خداوند می‌خواهیم تا بتوانیم صلح را محقق سازیم.رهبر کاتولیک‌های جهان تاکید کرد که این اقدام به هیچ وجه میانجی‌گری نیست.

در همین حال محمود عباس خواهان تحقق صلح فراگیر و عادلانه شد و بر اهمیت صلح "برای ما و برای همسایگانمان" تاکید کرد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خاطرنشان کرد: این حق مردم فلسطین است که با کرامت و آزادی در وطن مستقل خود زندگی کنند.

شیمون پرز نیز در خصوص اهمیت تحقق صلح و منافع آن برای فلسطینی‌ها و اسرائیلی سخن گفته و در سخنان خود در مقابل پاپ فرانسیس و محمود عباس گفت: باید دیدگاه دینی ما به واقعیتی از شکوفایی تبدیل شود.
برچسب ها: پرز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها