تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۲۶۴۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
مردم شهیدپرور لرستان از رئیس‌جمهور و هیئت همراه استقبال بی‎نظیری داشته‎اند.
تدبیر24: طیف گسترده‎ای از مردم از ساعت‎ها پیش منتظر ورود دکتر روحانی، رئیس‌جمهور به خرم‎آباد بودند.
 
دکتر حسن روحانی پس از ورود به استادیوم تختی شهرستان خرم‎آباد در جمع مردم این منطقه سخنرانی خواهد کرد.
 
اکنون لرستانی‎ها با دسته‎گل، بنر و... در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه تختی آماده استقبال باشکوه از رئیس دولت تدبیر و امید هستند.
 
این سفر که از امروز آغاز شده تا فردا بعدازظهر ادامه خواهد داشت. رئیس‌جمهور در این سفر دو روزه برنامه‎هایی از قبیل دیدار با روستائیان و عشایر، بازدید از یک یا دو پروژه صنعتی و نفتی، حضور در جمع علما، ایثارگران، نخبگان و برگزیدگان این استان دارد.
 
دکتر روحانی روز پنجشنبه در پایان سفر خود در جمع خبرنگاران حضور پیدا خواهد کرد و به تشریح نتایج سفر دو روزه خود به این استان می‌پردازد.
برچسب ها: تدبیر24 ، روحانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد مهدی صدیقی خویدک
|
UNITED STATES
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
0
1
با درود
پیشنهاد اینجانب به دولت تدبیر و امید این است که با توجه به پیشرفت های فن آوری بویژه پیشرفت های حوزه علوم انسانی که مهمترین آن تاسیس سازمان های مردم نهاد می باشد ، در سفر های استانی بیشتر ملاقات ها و نشست ها با مسئولین اینگونه سازمان ها باشد که هم جنبه مردمی دارد و هم جنبه علمی. و در عین حال مرد م را عادت داد ه اند به فعالیت های سازمان های مردم نهاد تا مطالبات و نظرات خودشان را بصورت سازمان یافته مطالبه نمایند
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها