تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
یک کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید طی دو روز آینده در قم و سمنان خبر داد و گفت: تهران از بعدازظهر شاهد وزش باد ملایم خواهد بود.
تدبیر24:فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌و‌گو با تسنیم در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهارداشت: با ورود امواج ضعیف از نوار شمالی کشور، طی سه روز آینده افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و رعدوبرق در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال غرب و دامنه‌های مرکزی البرز پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در زابل طوفان گردوخاک ادامه دارد و با شدت کمتری در خراسان جنوبی و شمالی سیستان و بلوچستان این امر تداوم خواهد یافت.

وزش باد همراه با گرد و خاک طی سه روز آینده در مناطق جنوب غرب کشور
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده وزش باد شدید در قم، سمنان و خراسان رضوی پیش‌بینی شده است همچنین سه روز آینده در برخی مناطق جنوب غرب وزش باد همراه با گرد و خاک خواهیم داشت؛ از امروز تا جمعه نیمه شرقی و بخش‌مرکزی خلیج فارس نیز مواج خواهد بود.

گودرزی در خصوص هوای تهران، افزود: از بعدازظهر وزش باد ملایم در ارتفاعات بارش باران به صورت پراکنده خواهیم داشت.

جمعه تهران گرم‌تر می‌شود
وی با بیان اینکه جمعه هوای تهران گرمتر خواهد شد، گفت: دمای هوای تهران امروز ۳۴ درجه سانتی‌گراد و فردا صبح ۲۳ درجه سانتی گراد پیش‌بینی شده است؛ طی دو روز آینده در اکثر نقاط کشور روند افزایش دما را خواهیم داشت که روز گذشته گرم‌ترین منطقه اهواز با ۴۶ درجه سانتی گراد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهارداشت: جمعه دمای تهران دو درجه افزایش خواهد یافت و روند افزایش دما شامل تهران نیز می‌شود.
برچسب ها: تهران ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها