تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۲۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
رئیس کلانتری 111 هفت چنار از دستگیری شروری خبر داد که مردم را به دلیل اینکه از جلوی خانه‌اش رد می‌شدند مورد ضرب و شتم قرار می‌داد.
تدبیر24:سرهنگ اکبر مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در 17 خرداد ماه امسال در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت به عنف تلفن همراه‌شان توسط فردی به نام «منصور» معروف به «منصور سرهنگه» پرونده‌ای تشکیل و به دستور بازپرس شعبه اول متهم تحت تعقیب قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌ها نشان داد که متهم از سارقان سابقه دار و فردی شرور است که در پرونده خود دارای سوابقی همچون آدم ربایی، سرقت خودرو و موتور و زورگیری است و حتی ساکنان محل سکونت وی نیز در بررسی‌ها به ماموران گفتند که از دست منصور امنیت جانی ندارند و حتی از ترس اینکه مورد ضرب و شتم این فرد قرار گیرند از جلوی در منزل وی تردد نمی‌کنند.

مرادی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده در دستور کار سریع ماموران قرار گرفت، گفت: سرانجام ماموران با استفاده از منابع اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در خیابان سجاد جنوبی شناسایی و در عصر 21 خردادماه نسبت به دستگیری وی از داخل مخفیگاهش اقدام کردند.

رئیس کلانتری 111 هفت چنار افزود: ماموران در بازرسی از محل دستگیری منصور دو قبضه چاقو و قمه دست ساز و همچنین تلفن همراه مسروقه کشف کردند و متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
برچسب ها: ناجا ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها