تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۲۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
شب گذشته خودرو واحد گشت انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی مورد حمله اشرار مسلح قرار گرفت و متاسفانه 3 تن از ماموران انتظامی جان خود را از دست دادند.
تدبیر24:شب گذشته خودرو واحد گشت انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی مورد حمله اشرار مسلح قرار گرفت و متاسفانه 3 تن از ماموران انتظامی جان خود را از دست دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ماموران انتظامی شهرستان ثلالث باباجانی استان کرمانشاه شب گذشته در هنگام عملیات گشت زنی مورد حمله افراد شرور قرار گرفتند.
 
گفته می‌شود، فرمانده پاسگاه انتظامی ورودی شهر تازه آباد، جانشین فرمانده پاسگاه و یکی از پرسنل در این حمله تروریستی به شهادت رسیدند.
 
ماموران انتظامی با خودرو انتظامی به قصد عملیات گشت زنی شبانه از پاسگاه انتظامی که در 200 متری شهر تازه آباد است، خارج شده بودند که با حمله اشرار مسلح به شهادت می‌رسند.
 
لازم به ذکر است، اجساد شهدا امروز به کرمانشاه منتقل می‌شود.
 
سرهنگ مرزبان رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، این خبر را تائید کرد.
 
برچسب ها: اشرار ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها