تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷
اجاره ی خوابگاه کوی دانشگاه شهید بهشتی و آوارگی دانشجویان تحصیلات تکمیلی درتابستان/مسئولین دانشگاه پاسخگو نیستند
تدبیر24:خبرها حاکی از این است که دانشگاه شهید بهشتی تهران, به رغم نیاز مبرم دانشجویان تحصیلات تکمیلی به اسکان در خوابگاه در طول تابستان, به انگیزه های نامعلومی اقدام به واگذاری خوابگاه های کوی دانشجویی خود نموده است.

به گزارش گفت و گو نیوز در گفت و گویی که با برخی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه داشتیم, عنوان کردند: «در اواخر خرداد ماه سال جاری زمزمه هایی مبنی بر تعطیل بودن خوابگاه کوی در طول تابستان شنیده می شد، که موجب نگرانی شدید دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا شده بود. این نگرانی از آنجا ناشی می شد که با توجه به قوانین چندساله ی اخیر، اگر دانشجویی در مدت مقرر و محدود تعیین شده توسط وزارت علوم، موفق به دفاع از پایان نامه و رساله خود نشود، با جریمه های سنگین میلیونی روبرو خواهد شد.»

طبق اطلاعاتی که این افراد در اختیار ما قرار دادند؛ دانشجویان ابتدا با مقامات دانشگاه گفت وگو کرده و دلایل این موضوع را جویا شدند، ولی هیچ پاسخ مستدل و قانونی و شفافی دریافت نکردند. یکی از دلایل ذکر شده از طرف مسئولان دانشگاه، تعمیر ساختمان های کوی بود، که به نظر دلیل واهی می رسید، چرا که بسیاری از بلوک های خوابگاه سال گذشته تعمیر شده بود، می توانستند دانشجویان را در مدت بازسازی، در یکی از بلوک های تازه ساخته شده اسکان دهند و بعد به بلوک های اصلی خود بازگردانند. پس از بی نتیجه ماندن این تقاضاها، دانشجویان در تاریخ 21 خردادماه در نمازخانه ی خوابگاه کوی، برای بیان خواسته های قانونی خود تجمع کردند، ولی متأسفانه از مقامات دانشگاه هیچ مسئولی برای پاسخگویی حاضر نشد، و پیرو این تجمع برخی از دانشجویان از سوی مقامات دانشگاه احضار و مورد تهدید و ارعاب قرار گرفتند. البته وعده ای مبنی بر عدم تعطیلی خوابگاه کوی نیز داده شد، که دانشجویان پس از تسویه خوابگاه ترم جاری، هنگام ثبت نام برای اسکان تابستان ناگهان متوجه شدند تاریخ اسکان تا 13 مرداد می باشد، و بنابراین این وعده نیز عملی نشد. بنابراین دانشگاه عملا بی توجه به نیاز دانشجویان تحصیلات تکمیلی به سرپناهی در حین تحقیق و پژوهش، اقدام به واگذاری خوابگاه کوی نموده است، و نه تنها به حقوق اولیه ی دانشجویان، به روال معمول هرساله و قوانین مصوب هیچ اعتنایی نشد نتیجه ی مذاکرات دانشجویان نیز مورد بی توجهی مطلق قرار گرفت و نظر و دغدغه ی دانشجویان به عنوان صاحبان اصلی دانشگاه در روند این تصمیم گیری هیچ نقشی ایفا نکرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها