تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۷۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۳
کمال الدین پیرموذن نماینده مجلس
بی‌شک مجلسیان اگر در اوج بحران تحریم، به تخصیص دلارهای نفتی توسط آقای بهمنی و رئیس دولت وقت برای واردات لوازم آرایشی و ماشین‌های پورشه و بنز، حساسیت نشان می‌دادند . . .

تدبیر24 : مجلس شورای اسلامی مظهر حاکمیت مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران است و طبق اصل86 قانون اساسی بر آزادی کامل اظهارنظر و رای نمایندگان مجلس در مقام ایفای نمایندگی تاکید دارد، در حقیقت برای دفاع از حاکمیت مردم مصونیت قائل شده است. هر نماینده، در اجرای وظیفه اصل84 قانون اساسی، در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهارنظر کند و در برابر قرآن مجید قسم یاد کرده که به حفظ حقوق ملت و خدمت بر مردم اهتمام ورزد. نماینده نباید زبانش را از بیان حقایق جامعه و مطالبات و آلام ملت فرو ببندد و خواست‌ها، نقدها و نیازهای واقعی مردم را صریح بیان نکند.

در تیرماه سال جاری، یک بیمار نحیف سرطانی به اتفاق خانواده‌ رنگ‌پریده و درمانده‌اش به دفتر کار اینجانب تشریف آوردند. آنها فوق‌العاده در تنگنا بوده و نالان از این بودند که با افزایش 90 درصدی قیمت داروهای بیماری‌های خاص و سرطانی ناشی از عدم تخصیص ارز دولتی توسط بانک مرکزی ایران، اگر به داد ما نرسید گرفتار مرگ تدریجی خواهیم شد. در مذاکره تلفنی با مسئول استانی اظهار کردند که ما شرمنده‌ایم و از بانک مرکزی پیگیر باشید، مطلع شدم که بانک مرکزی تخصیص ارز به اولویت‌دارترین نیاز آحاد ملت یعنی دارو به ویژه داروهای بیماری‌های خاص و سرطانی را قطع کرده و مسئولان مرتبط کم‌توجه‌اند. به سایت‌ها به عنوان نماینده ملت اشاره داشتم که مجلس باید بهمنی رئیس سابق بانک مرکزی را برای رسیدگی به تخلفاتش به قوه قضائیه معرفی کند. بی‌تردید توجه به رفع نیازهای بخش سلامت توصیه همیشگی رهبری است که باید وجه همت همه مسئولان قرار گیرد. اما در کمال ناباوری، متوجه شدم جای شاکی و متهم عوض شده و ایشان از اینجانب به خاطر طرح این موضوع شکایت کرده‌اند، در حالی که کوتاهی ایشان کم نبود و اختیار قانونی اینجانب مشهود.

بی‌شک مجلسیان اگر در اوج بحران تحریم، به تخصیص دلارهای نفتی توسط آقای بهمنی و رئیس دولت وقت برای واردات لوازم آرایشی و ماشین‌های پورشه و بنز، حساسیت نشان می‌دادند، بنیان بسیاری از چیزها خراب یا تعویض نمی‌شد. اکنون هم، به دنبال حضور پرشکوه مردم در صحنه انتخابات که نتیجه‌ای جز تحکیم پایه‌های اعتدال در امورات کشور و اظهارات نمایندگان مجلس نداشته، کماکان تعداد قلیلی از نمایندگان مجلس با اظهارات تنگ‌نظرانه و فراافراطی خویش، در تقویت انسجام ملی و بسترسازی برای تعامل عزت خواه با دنیا، فقط و فقط برای نظام و کیان و دولت و ملت حواشی درست می‌کنند و نه تنها اصلا به فکر تحقق حماسه اقتصادی مورد تاکید رهبری نیستند بلکه به نظر می‌رسد به دنبال مسائل دیگری هستند.

راستی به عنوان وظیفه شرعی و قانونی اگر از رئیس دولت قبلی سوال کنم با چه امتیازات قانونی 16میلیارد تومان از بیت‌المال به حساب دانشگاه غیردولتی خویشتن واریز کرده‌اید، یا تمامی هدایایی که مسئولان سایر کشورها در قبال هدایایی که از محل کیسه ملت و بیت‌المال تامین شده بود، از کاخ سعدآباد خارج کرده‌اید یا اقدامات سلیقه‌ای و فراقانونی متعددی در دو ماه آخر دوره چهارساله دولت دهم به عمل آورده‌اید که برای منافع ملک و ملت مفید نبوده، با این روال موسوم، من متهم هستم یا ایشان؟! امیرمومنان اول شهید محراب می‌فرماید: «به خدا سوگند اگر این اموال، املاک، کابین همسران هم شده باشد، آن را به بیت‌المال برمی‌گردانم که در عدالت گشایش است و آن کس که «داد» به او سخت آید، از «بیداد» به فریاد آید.امیدوارم عموم صاحب‌منصبان مکتبی و دلسوز مردم، علی‌وار عمل نمایند و مدرس‌گونه فریادگر باشند و همچنین پاک باشند و از کسی باکی نداشته باشند تا ارزش‌های راستین و پندار و کردارهای پسندیده احیا شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
والد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
2
0
احمدی نژاد هر چی باشه به جنوب رسید شما برای جنوب چه کردید خدا لعنت کنه هر کی پشت محمود چیزی بگه.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
0
0
احمدى نژاد=terminator
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها